Lea Desandre & Thomas Dunford

Lea Desandre & Thomas Dunford
—Idylle
Detalls
Lea Desandre i Thomas Dunford formen una parella musical d’una complicitat extraordinària. Ella, amb una veu que comunica des del primer moment i una manera de cantar que sembla explicar cada paraula; ell, un llaütista carismàtic, amb una gran presència escènica, que converteix la trobada amb el seu instrument en tota una experiència. Junts proposen un recital íntim i exquisit, construït des de la proximitat i el diàleg entre veu i llaüt.
El programa recull obres del seu àlbum Idylle, tota una declaració d’intencions, i viatja pels segles XIX i XX amb cançons d’Hahn, Satie, Charpentier, Lambert, De Visée, Debussy, Barbara i Offenbach. Un seguit de delicatessen musicals per gaudir de dos intèrprets que fan de la complicitat, l’elegància i la comunicació amb el públic el centre del recital.
Fitxa artística
Lea Desandre, mezzosoprano
Thomas Dunford, llaüt
Programa
H. D’AMBRUYS: Le doux silence de nos bois
R. HAHN: “Néère” d’Études latines
F. HARDY: Le temps de l’amour
E. SATIE: Gnossienne núm.1 (instrumental)
M.-A. CHARPENTIER: Celle qui fait tout mon turment, H.450; Auprès du feu l’on fait l’amour, H.446; Tristes déserts, sombre retraite, H.469
A. MESSAGER: “J’ai deux amants”, ària d’Elle de la comèdia musical L’amour masqué
E. SATIE: Gymnopedie núm.1 (instrumental)
M. LAMBERT: Ma bergère est tendre et fidèle
R. HAHN: À Chloris
M.-A. CHARPENTIER: Sans frayeur dans ce bois, H.467
F. HARDY: Le premier bonheur du jour
S. LE CAMUS: On n’entend rien dans ce bocage
C. DEBUSSY: “Mes longs cheveux descendent”, ària de Mélisande de l’òpera Pelléas et Mélisande
M. LAMBERT: Ombre de mon amant; Vos mépris chaque jour
BARBARA: Dis, quand reviendras-tu ?
S. LE CAMUS: Laissez durer la nuit
J. OFFENBACH: “Amours divins”, ària d’Helena de l’òpera La belle Hélène