El Palau de la Música Catalana publica en aquest espai les ofertes de feina disponibles.

 

Oferta de treball Responsable de Continguts Audiovisuals

La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música, per al seu departament de Comunicació, precisa incorporar un/a Responsable de Continguts Audiovisuals.

Descripció del lloc de treball:

El responsable de continguts audiovisuals s’encarregarà de gestionar i produir tot el material audiovisual vinculat a les activitats del Palau de la Música Catalana. Aquesta persona coordina la creació, la producció i la difusió dels continguts propis i també és responsable de coordinar la producció de continguts audiovisuals externs, garantint la qualitat i coherència de la imatge de la sala i els seus esdeveniments. També vetllarà pel manteniment de la imatge i la identitat corporativa de la Fundació en tots els projectes audiovisuals propis com externs de la casa.

 

 Principals responsabilitats:

  • Creació i Producció de Continguts Propis:
    1. Desenvolupar i coordinar la creació de continguts audiovisuals per a la promoció d'esdeveniments, concerts i activitats relacionades amb la sala
    2. Gestió de la plataforma de Palau Digital. Coordinar la producció d’enregistraments dels esdeveniments en viu per a la creació de continguts per a la difusió posterior. Gestió dels drets d’autor, d’imatge, editorials i dels artistes que hi intervinguin.
    3. Col·laborar amb el disseny d’estratègies audiovisuals per als diferents canals (web, xarxes socials, newsletters, etc.).
    4. Gestionar la producció de vídeos promocionals, reportatges, entrevistes i altres materials audiovisuals necessaris per a l'impuls de la sala i les seves activitats.
  • Coordinació de Producció de Continguts Externs:
    1. Gestionar i coordinar la producció de continguts audiovisuals per part de productors externs, artistes, marques publicitàries i cinema, assegurant-se que compleixin els requisits de qualitat i els estàndards establerts per la sala.
    2. Establir els processos i calendaris de treball amb productors externs i altres col·laboradors per assegurar la correcta entrega dels continguts a temps.
    3. Supervisar les gravacions en viu realitzades per altres productors, incloent l'enregistrament de concerts, actuacions i altres activitats a la sala.
  • Gestió de la Comunicació Audiovisual:
    1. Garantir que tota la producció audiovisual estigui alineada amb la identitat visual i els valors de la sala de concerts.
    2. Assegurar la correcta difusió dels continguts a través de les plataformes adequades, com ara xarxes socials, webs, canals de streaming o altres mitjans digitals.
    3. Col·laborar els diversos departaments de la casa per crear continguts visuals que acompanyin materials informatius, notes de premsa, comunicació a xarxes, etc.
  • Gestió de Recursos i Equipament:
    1. Col·laborar amb el departament tècnic del Palau per una gestió eficient dels recursos materials i tècnics necessaris per a la producció de continguts (càmeres, equips de so, software de muntatge, etc.).
    2. Coordinar els enregistraments durant els esdeveniments.
  • Anàlisi de Resultats i Millores:
    1. Analitzar l'impacte dels continguts audiovisuals generats, utilitzant eines d'anàlisi d'audiència i feedback de les xarxes socials.
    2. Proposar millores i noves estratègies de creació de continguts per augmentar la visibilitat i l'impacte de la sala i els seus esdeveniments.

Busquem a un/a professional amb els següents requeriments:

  • Títol universitari en Comunicació Audiovisual, Producció audiovisual, Gestió cultural, Publicitat, Màrqueting, o àrees relacionades.
  • Alt nivell d’anglès oral i escrit.
  • Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar, preferiblement en entorns de producció audiovisual en el sector cultural o musical.
  • Es valoraran positivament coneixements musicals i del panorama musical i cultural actual.
  • Coneixements avançats de producció, disseny i edició audiovisual (programari com Adobe Premiere, Final Cut, After Effects, etc.).
  • Capacitat per gestionar diversos projectes simultàniament, mantenint un alt nivell d'organització i supervisió.
  • Habilitats de comunicació i coordinació amb equips interns i externs.
  • Capacitat per treballar sota pressió i a ritme accelerat en esdeveniments en viu.
  • Habilitats per crear continguts atractius i de qualitat per a diferents plataformes i audiències.
  • Capacitat d'adaptació a noves tecnologies i tendències en producció audiovisual.

Els interessats/des han d’enviar el seu currículum a la següent adreça:  [email protected]

Oferta de treball Secretària Acadèmica de l'Escola Coral

La Fundació Orfeó Català-Palau de la Música, precisa incorporar un/a Administratiu/va per la secretaria acadèmica de l’Escola Coral.

En dependència de la Gerència i de la Direcció de l’Escola donarà suport logístic i administratiu encarregant-se, entre d’altres:

  • Gestió administrativa de l'escola (cobrament de quotes i matrícules, llistats, autoritzacions, tramitar permisos i certificats pels alumnes i cantaires i actualitzar els llistats de cantaires)
  • Atenció i relació amb les famílies amb una comunicació directa, immediata i fluida.
  • Avisar telefònicament les famílies o cantaires en cas d’incidències per malaltia dels professors i directors, o el que es requereixi.
  • Gestionar les sol·licitud per accedir als cors i gestionar les matriculacions dels alumnes de l’Escola Coral. Portar la BBDD dels cors.
  • Coordinar amb els directors els horaris de les proves.
  • Acompanyar als cors de l'etapa infantil en algunes de les activitats fora del palau.
  • Treballar de manera coordinada amb el departament de producció i facilitar la documentació, llistats i en general la informació necessària per dur a terme l'activitat.
  • Fer la revisió ortogràfica, redacció , maquetació i confecció dels informes trimestrals.
  • ·       Fer els apunts de les actes i reunions.  Claustres, reunions ED, reunions de directors, reunions de professors de cant.
  • Assistir a les reunions setmanals de l'equip directiu de l'escola Coral.
  • Controlar els pagaments de les quotes, així com les seves incidències, treballant coordinadament amb comptabilitat.
  • Atendre trucades i el correu electrònic que demanen informació sobre l’Escola Coral

Busquem a un/a professional amb mètode i organització, acostumada a treballar amb nens i famílies, orientació al client (intern i extern), iniciativa, capacitat de servei i amb experiència en la gestió administrativa.

Específicament es requerirà:

  • Formació:  Grau Mitjà en Administració o similar
  • Coneixements en informàtica: domini de les eines d’ofimàtica (Office 365)
  • Coneixements musicals i experiència en el món coral

La prestació del servei es realitzarà en 15 hores setmanals, repartides de la següent manera:

  • Tardes: dilluns i dimecres (16.30h – 20.30h -> 4h/dia per tant 8h/setmana)
  • Tardes: dimarts i dijous  (flexible, de 17h – 20.30h -> 3.5h/matí per tant 7h/setmana)
  • Contracte indefinit. Incorporació immediata.

Els interessats/des han d’enviar el seu currículum a la següent adreça: [email protected]

Treballa amb nosaltres