20250722 WEB concert Martha Argerich Carnaval Indias-Fundació Vera Musica

Martha Argerich i el ‘Carnaval de las Indias’

Fitxa artística

Orquestra del Reial Cercle Artístic de Barcelona 
Martha Argerich i Alan Kwiek, pianos 
Annie Dutoit-Argerich, narradora 
Glen Cortese, director 

Programa

P. Lasser: Vocalise 
F. Poulenc: Concert per a dos pianos 
M. Migó: Carnaval de las Indias 

Detalls

Martha Argerich lidera un programa inusitat, ric en influències franceses, americanes i catalanes. La música de Philip Lasser combina les harmonies coloristes provinents de l’impressionisme francès amb les propietats de la música americana contemporània. El lirisme corprenedor del seu Vocalise, hereu de l’escola de Nadia Boulanger i Narcís Bonet, enllaça amb el Concert per a dos pianos de Francis Poulenc, una de les obres més vibrants i captivadores del compositor parisenc, font inesgotable de sorpreses, humor i lirisme. 

El refinament tant harmònic com melòdic no és només un tret distintiu de Poulenc, sinó també un model per a compositors com Lasser o Marc Migó, qui clou el programa amb el seu Carnaval de las Indias. Mirall deformant del cèlebre Carnaval dels animals de Saint-Saëns, aquesta obra s’inspira en la mitologia d’Amèrica Llatina i en el realisme màgic tan propi d’aquest territori. 

El text de l’argentí Gonzalo Demaría articula aquesta obra escrita per a Alan KwiekAnnie Dutoit-Argerich, que rebrà l’estrena catalana de les mans dels seus dedicataris. 

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 22 Juliol 2025
    Dimarts
    20:00 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Preus:de 29 a 59 €
Durada:75 minuts (aprox) - Amb una pausa de 15 minuts
Organitza:Fundació Vera Musica

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Martha Argerich i el ‘Carnaval de las Indias’