
Viatge de socis a Los Angeles
Del 19 al 25 de febrer de 2026
- Activitats Socis
19Febrer2026
Dijous
Espai Socis
Recordeu que com a socis de l’Orfeó Català gaudiu d’invitacions a concerts i visites guiades, descomptes, activitats exclusives i un tracte preferencial.
Una experiència inoblidable a Estocolm amb l'Orfeó Català
Del 3 al 6 d’abril, un total de 53 socis i sòcies de l’Orfeó Català van viatjar a Estocolm per acompanyar el cor en el seu debut a la sala Berwaldhallen, sota la direcció del prestigiós Daniel Harding i amb l’Orquestra Simfònica de la Ràdio Sueca.
Va ser un viatge per al record, amb un concert que va desfermar l’entusiasme del públic i que, de ben segur, quedarà gravat a la memòria de tots els presents. A més del concert, els socis van gaudir d’activitats culturals a la ciutat, de moments de proximitat amb els cantaires de l’Orfeó i de la complicitat i la il·lusió compartida amb una comunitat d’amants de la música, l’Orfeó i el Palau.
Gràcies als a tots els que heu participat en aquest nova aventura internacional. I gràcies també pel vostre entusiasme i pels missatges d’agraïment i emoció que ens animen a mantenir més viva que mai aquesta comunitat de socis, i ens esperonen a continuar organitzant trobades que reforcen el vincle amb els nostres cors i fan créixer el sentiment de pertinença a aquesta gran família que és l’Orfeó Català.
Gràcies per fer-ho possible. I… ja pensem en la pròxima destinació!
Ha sigut el primer dels molts viatges que tinc intenció de fer amb l'Orfeó. Gràcies! // Globalment encantats. Amb grup el viatges de l’Orfeó Català son els millors viatges que hem fet.// Tot em va agradar molt, sobretot la qualitat de les persones i la bona organització del viatge // El que més vaig gaudir va ser el concert i el placa pica posterior amb els cantaires de l’Orfeó
Dia dels socis
El passat diumenge 2 de novembre vam celebrar una nova edició del Dia dels Socis, la trobada anual dels socis de l'Orfeó Català, una cita molt esperada per als membres de l'entitat.
La trobada va començar amb un dinar al Foyer del Palau, amb l’assistència del president de l’Orfeó Català, Joaquim Uriach; el director general del Palau, Joan Oller, i el nou director de l’Orfeó Català, Xavier Puig. Els socis i sòcies van poder retrobar-se i celebrar plegats el vincle que els uneix a la institució.
Tot seguit van poder gaudir del concert del Cor Jove de l’Orfeó Català, dirigit per Pablo Larraz. El programa, dedicat a la música per a cor i orgue, va comptar amb la participació de la soprano Ulrike Haller i de l'organista Joan Seguí.
Moltes gràcies a tots els socis i sòcies per acompanyar-nos-hi un any més!