Accademia Nazionale di Santa Cecilia & Harding

Accademia Nazionale di Santa Cecilia & Harding
—Txaikovski i Brahms
Detalls
Hi ha obres que han transcendit el repertori clàssic per convertir-se en autèntiques icones. El Concert per a piano núm. 1 de Txaikovski n’és una, amb un inici inconfusible i una escriptura que combina virtuosisme, lirisme i una poderosa dimensió orquestral. Al Palau, prendrà vida en mans de Kirill Gerstein, pianista d’origen rus format entre Moscou, Madrid i els Estats Units, un intèrpret especialment versàtil, amb una carrera de primer nivell plenament consolidada a Europa. Un nom del qual, sens dubte, continuarem sentint a parlar.
La Simfonia núm. 4 de Brahms és la darrera simfonia que va escriure el compositor i una de les culminacions del seu pensament simfònic. Profunda i imponent, mira al passat sense deixar de sonar profundament personal, i condensa en quatre moviments la maduresa d’un compositor que va saber renovar la tradició des de dins.
Al centre de tot aquest gran desplegament simfònic, la complicitat entre Daniel Harding i l’Orchestra dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia. Una de les batutes més destacades de l’escena internacional i la formació romana, de la qual és director musical, tornen al cicle Palau 100 amb un programa construït sobre dues obres essencials del repertori romàntic. Txaikovski i Brahms, virtuosisme pianístic i gran simfonisme, en una vetllada que reuneix alguns dels grans noms de l’escena musical europea.
Fitxa artística
Kirill Gerstein, piano
Orchestra dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia
Daniel Harding, director
Programa
Concert per a piano i orquestra núm. 1, en Si bemoll menor, op. 23
Simfonia núm. 4, en Mi menor, op. 98
