‘Schéhérazade’

‘Schéhérazade’
—Orquestra Simfònica del Vallès, Thomas & Salado
Fitxa artística
Camille Thomas, violoncel
Orquestra Simfònica del Vallès
Andrés Salado, director
Programa
Concert per a violoncel “Never Give up”
Schéhérazade, op. 35
Detalls
Aquest concert reuneix dues obres unides per la força evocadora de la música i pel seu poder narratiu: el Concert per a violoncel “Never Give Up” de Fazıl Say i Schéhérazade de Nikolai Rimski-Kórsakov.
Pianista, compositor i activista pels drets humans, Fazıl Say és una de les figures més singulars de la música clàssica contemporània. El seu Concert per a violoncel “Never Give Up” és un cant a la resiliència personal i col·lectiva, una obra que captura l’esperit de resistència davant la injustícia i la repressió.
La segona part del concert està dedicada a Schéhérazade, la brillant suite simfònica que Rimski-Kórsakov va escriure el 1888 inspirant-se en els contes de Les mil i una nits. L’obra representa el poder de la paraula i de la música a través de la figura de Schéhérazade, que aconsegueix salvar la seva vida gràcies a la força de les històries que narra nit rere nit.
Oferta especial
Visita lliure + Concert
El Palau és un temple de la música i l’arquitectura. Gaudeix d’una visita lliure per conèixer la història i construcció de l'única sala de concerts modernista patrimoni mundial per la UNESCO i d’un concert per entendre la màgia del que és no només un monument, sinó una sala viva.
Preu paquet Visita + Concert des de 30 €
Inici visita a les 17 h.
