20250607 WEB OK Simfònics OSV Heidi Hatch

Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat. Et convidem a explorar la programació actual

‘Hollywood, l’època daurada. De Korngold a Williams’

—Orquestra Simfònica del Vallès & Salado

Detalls

Qui és Erich Wolfgang Korngold? Un prodigi, un geni, algú sense la música del qual no es podria acabar d’entendre l’època daurada del cinema nord-americà. Lloat per Mahler, Strauss o Zemlinsky, va passar dels ballets, òperes i música per a concert de la Viena imperial a participar de l’efervescent indústria cinematogràfica a l’altra banda de l’Atlàntic dels anys 30 als 50. Al Palau, celebrarem el seu melòdic i exquisit Concert per a violí amb Heidi Hatch, concertino de l’Orquestra d’Extremadura, a l’instrument i repassarem algunes de les principals partitures d’aquell Hollywood enlluernador que es projecta fins a John Williams. Casablanca, Psicosi, Star Wars i moltes més per convertir la sala modernista en una fàbrica de somnis fets de cel·luloide.

Oferta especial

Visita lliure + Concert 

El Palau és un temple de la música i l’arquitectura. Gaudeix d’una visita lliure per conèixer la història i construcció de l'única sala de concerts modernista patrimoni mundial per la UNESCO i d’un concert per entendre la màgia del que és no només un monument, sinó una sala viva.

Preu 50 € Cal triar butaca a la categoria C (primer pis lateral files 3 i 4, segon pis entre les fila 2 i 11, llotges segon pis fila 1 i galeries d’orgue) i seleccionar al desplegable la tarifa “Visita lliure + concert”. Inici visita a les 17 h.

Compra aquí

Fitxa artística

Heidi Hatch, violí
Orquestra Simfònica del Vallès
Andrés Salado, director

Programa

E. W. Korngold: Concert per a violí
Bandes sonores de Kings Row, Casablanca, Psicosi, Star Wars, etc.

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 7 Juny 2025
    Dissabte
    18:30 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Durada:125 minuts (aprox) - Amb una pausa inclosa
Organitzen:Orquestra Simfònica del Vallès i Fundació Orfeó Català-Palau de la Música
Amb el suport de:

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

‘Hollywood, l’època daurada. De Korngold a Williams’