20240203 WEB La Pastoral de Beethoven OSV Anna Sułkowska-Migoń

Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat. Et convidem a explorar la programació actual

La 'Pastoral' de Beethoven

—Orquestra Simfònica del Vallès & Sułkowska-Migon

Detalls

La Simfonia núm. 6 de Beethoven, coneguda com a Pastoral, és una obra mestra de la música clàssica que ens transporta a la bellesa de la natura i ens convida a connectar amb els seus paisatges sonors. Consta de cinc moviments, cadascun igualment captivador i evocatiu. Un himne de gratitud i alegria, amb melodies memorables que ens recorda la grandesa de la natura i la nostra relació amb el món que ens envolta. Una obra sublim que ens transporta a un paisatge rural idíl·lic, tot capturant la bellesa de la natura i els sentiments humans que sorgeixen en la seva presència. És una experiència musical inoblidable que ens convida a connectar amb la nostra pròpia essència i amb el món natural que ens envolta.

A més, viurem l’estrena al Palau d’una de les compositores convidades aquest any, Elisenda Fàbregas. Escoltarem Accents catalans, de la compositora catalana que després de treballar i viure una gran part de la seva carrera als Estats Units, ara s’ha instal·lat definitivament a Catalunya. I també gaudirem dels ritmes sincopats de Cantos y revueltas de Pacho Flores a través de la seva trompeta i el cuatro veneçolà de Leo Rondón.

Fitxa artística

Pacho Flores, trompeta
Leo Rondón, cuatro veneçolà
Orquestra Simfònica del Vallès
Anna Sułkowska-Migoń, directora

Programa

E. Fàbregas: Accents catalans
P. Flores: Cantos y revueltas
L. van Beethoven: Simfonia núm. 6, en Fa major, op. 68, “Pastoral”

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 3 Febrer 2024
    Dissabte
    18:30 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Organitzen:Fundació Orfeó Català-Palau de la Música i Orquestra Simfònica del Vallès
Amb el suport de:

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Més informació

Consells per al teu primer concert al Palau

Amb la contractació del Servei de devolució durant la compra podràs sol·licitar el retorn de l'import de l’entrada en cas d'imprevist. El cost d'aquest dret és del 10% del preu de l'entrada i és aplicable fins 24 hores abans del concert. Només aplicable en concerts dels cicles organitzats pel Palau de la Música Catalana. 

 

La 'Pastoral' de Beethoven