Una col·laboració internacional amb l’Orquestra Filharmònica de Los Angeles per interpretar la Missa Solemnis de Beethoven 

Una fita històrica

L’Orfeó Català i el Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana viatgen a Los Angeles per participar en una producció excepcional de la Missa Solemnis de Ludwig van Beethoven. Els cors del Palau se sumen a la prestigiosa Orquestra Filharmònica de Los Angeles (LAPhil), dirigida pel reconegut Gustavo Dudamel, en tres concerts al Walt Disney Concert Hall, una de les sales més icòniques del món.

La Missa Solemnis de Beethoven, a part de ser una obra monumental, universal i una de les més complexes del repertori simfònic coral, és especialment emblemàtica per a la història de l’Orfeó Català. L’Orfeó va ser el primer cor de l’Estat espanyol que va interpretar aquesta obra. Ho va fer l’any 1927, amb direcció de Lluís Millet, commemorant el centenari de la mort de Beethoven. Un repte majúscul per als membres del cor que es va culminar amb tres concerts i una gravació per ràdio i disc.

Un record exclusiu

Hem creat una col·lecció limitada de bosses de tela amb un disseny exclusiu inspirat en aquest viatge.

Compra la bossa

 

 

No et vols perdre la ‘Missa Solemnis’?

Durant el mes de novembre, l’Orfeó Català, al costat de l’Orquestra Simfònica del Vallès i sota la direcció de Xavier Puig, oferirà 3 concerts amb la Missa Solemnis de Beethoven. Serà els dies 21 a Sabadell, el 22 al Palau de la Música Catalana i el 23 a Terrassa. Aquests concerts, que per a l’Orfeó seran una manera de preparar-se abans d’anar a Los Angeles, responen a la voluntat del cor de dur la música i el cant coral arreu del territori, una vocació que comparteixen amb els altres cors de la família coral i el Cor de Cambra del Palau. 

 

Agenda de concerts

L’Orfeó Català debutarà a Los Angeles amb Gustavo Dudamel