Hélène Grimaud

Hélène Grimaud
—Beethoven i Schubert
Detalls
Sota el títol L’últim testament, la pianista Hélène Grimaud proposa un viatge musical d’una intensitat i profunditat excepcionals, que aplega les darreres sonates per a piano de Ludwig van Beethoven i Franz Schubert.
La Sonata núm. 32 de Beethoven és una obra visionària que concentra en dos moviments un univers expressiu immens. Per la seva banda, la Sonata núm. 21 de Schubert, escrita pocs mesos abans de la seva mort, ofereix una música d’una serenor i una profunditat commovedores.
Hélène Grimaud, una de les pianistes més influents del nostre temps, ha actuat amb les principals orquestres del món, com la Berliner Philharmoniker, la Royal Concertgebouw Orchestra i la New York Philharmonic, sota la direcció de grans mestres, com Riccardo Muti, Daniel Barenboim i Zubin Mehta.
Fitxa artística
Hélène Grimaud, piano
Programa
Sonata núm. 32, en Do menor, op. 111
Sonata núm. 21, en Si bemoll major, D.960