20270206 WEB The Project-Guitar BCN 2027-BELÉN AGUILERA

Belén Aguilera

Puro Teatro

Detalls

Belén Aguilera aterra al festival per presentar la seva proposta més ambiciosa i personal: Puro Teatro Tour. Després del seu exitós pas per Madrid, l’artista barcelonina inicia una nova etapa sobre els escenaris, portant l’imaginari d'Anela als teatres més emblemàtics del país, convertint el Palau de la Música Catalana en l’escollit a la ciutat catalana.

Aquest tour suposa l’evolució natural d’Anela, un espectacle que ja va establir les seves bases com una experiència íntima i imponent a parts iguals. A Puro Teatro, la narrativa visual, la sensibilitat al piano i una energia pop desbordant conviuen en perfecta harmonia. És una invitació a aprofundir en el viatge emocional del seu univers artístic, ara expandit i adaptat a la proximitat i l’acústica privilegiada d’un recinte històric.

Aquest xou promet ser una de les fites d’aquesta edició, oferint una oportunitat única per descobrir com l’univers del seu últim treball cobra una nova i poderosa dimensió en directe.

IMPORTANT: Els menors de 16 anys només podran accedir al recinte acompanyats del seu pare, mare o tutor legal. Imprescindible presentar la Hoja de responsabilidad (veure documents adjunts) degudament impresa i emplenada.

Fitxa artística

Belén Aguilera

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 6 Febrer 2027
    Dissabte
    20:30 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Organitza:TheProject
Preus:de 36 a 58 €

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Belén Aguilera