20261127 WEB Festival Sant Pau-chausian_ishkhanov

Alexander Chaushian & Dmitry Ishkhanov

Intensitat, virtuosisme i contrast amb Debussy i Prokófiev

Detalls

Dos intèrprets excepcionals es troben al Petit Palau en un programa que viatja per alguns dels paisatges més fascinants de la música del segle XX.

Dmitry Ishkhanov obre el concert amb Estampes de Debussy, tres evocacions pianístiques plenes de color, atmosfera i imaginació. A continuació, s’uneix al violoncel·lista Alexander Chaushian per interpretar la Sonata en Do major, op. 119 de Prokófiev, una obra que combina lirisme, ironia i una extraordinària energia rítmica. Després de la pausa, Ishkhanov afrontarà la concentrada i poderosa Sonata tràgica de Nikolai Medtner, abans que el violoncel i el piano tornin a trobar-se en la Sonata núm. 1 d’Alfred Schnittke: una música visceral, inquietant i carregada de contrastos.

Un recital per descobrir dues personalitats musicals en un programa que transita de la delicadesa impressionista a la intensitat de la música del segle XX.

Fitxa artística

Alexander Chaushian, violoncel
Dmitry Ishkhanov, piano

Programa

C. DEBUSSY: Estampes, L. 100
S. PROKÓFIEV: Sonata per a violoncel i piano, en Do major, op. 119
N. MEDTNER: Sonata tràgica en Do menor, op. 39, núm. 5
A. SCHNITTKE: Sonata per a violoncel i piano núm. 1

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 27 Novembre 2026
    Divendres
    20:00 h
    Sala Petit Palau

Informació de l'obra

Organitza:Festival Sant Pau
Preus:35 €
Durada:90 minuts (aprox) - Sense pausa

Taquilles

C/ Palau de la Música, 4-6,
08003 Barcelona
T. 932 957 207 
[email protected]

De dilluns a dissabte: de 8.30 a 21 h.
Diumenges i festius: de 8.30 a 15.30 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Alexander Chaushian & Dmitry Ishkhanov