The Constellation Choir & Orchestra & Gardiner
—Cantates de J. S. Bach
Palau 100
Dimecres, 18 de juny de 2025 – 20 h
Sala de Concerts
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Marie Luise Werneburg, soprano
Alexander Chance, contralt
Thomas Hobbs, tenor
Florian Störtz, baix
The Constellation Choir and Orchestra
John Eliot Gardiner, directorJohann Sebastian Bach (1685-1750)
Cantata BWV 12, "Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen"
Cantata BWV 103, "Ihr werdet weinen und heulen"Cantata BWV 146, "Wir müssen durch viel Trübsal"Aquest concert te una durada de 90 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#coral #gransfigures #músicauniversal
Poema
Semper festina tarde
Tot reconeix
el ritual dels llavis fonedissos,
com el prec que sobrevola
les balances del temps,
imposant-se com s’imposen
les traces que perduren.
I després?
No hi ha després
si el doll de l’eufòria
és un acord que ens obre
la música anhelada.Som la pura violència
de cada pas furtiu,
la fulla voladissa
a les mans d’un ancià,
el pes del cos cansat
al cadiral del pare.Però, fet i fet,
per què volem
concloure el traç
que resta inalterable?Memòria és ventre, cendra,
ombra que s’allarga.
Apressem-nos, doncs,
a poc a poc.Allò que no s’acaba
dura eternament.Lluís Calvo
Del llibre Ancestral.
Vic: Cafè Central i Eumo Editorial, 2019.Comentari
Biografies
Biografies
Marie Luise Werneburg, soprano
Biografies
@Benjamin Ealovega
@Benjamin Ealovega
Alexander Chance, contratenor
Ha treballat amb molts dels directors més destacats del món de la música antiga, com Sir John Eliot Gardiner, Masaaki Suzuki, René Jacobs, Masato Suzuki, Laurence Cummings, Jonathan Cohen, Kristian Bezuidenhout, Marcus Creed, David Bates i Lionel Meunier. Com a solista de concert és molt sol·licitat i ha participat en nombrosos recitals arreu d’Europa: va debutar al Wigmore Hall i al Concertgebouw d’Amsterdam l’any 2024. El seu disc de debut, Drop not, mine eyes, amb el llaütista Toby Carr, va ser seleccionat com un dels millors àlbums del 2023 per la revista «Gramophone». Els seus papers d’òpera recents inclouen Oberon (A midsummer night’s dream de Britten) per al Grange Festival, Apollo (Death in Venice de Britten) per a la Welsh National Opera i Tolomeo (Giulio Cesare de Händel) per a l’English Touring Opera. Entre els seus èxits recents i les actuacions futures cal destacar el debut als BBC Proms, el retorn al Wigmore Hall amb els London Handel Players, recitals com a solista amb l’English Concert, Freiburger Barockorchester i Dunedin Consort, així com el paper d’Andronico de Tamerlano al Festival Internacional Händel de Karlsruhe.
L’any 2022 va esdevenir el primer contratenor a guanyar l’International Handel Singing Competition, i també hi va rebre el premi del públic.
Biografies
© Benjamin Ealovega
© Benjamin Ealovega
Thomas Hobbs, tenor
És un dels tenors més rellevants del panorama actual, molt sol·licitat pels principals grups de música barroca i antiga de tot el món.
La seva agenda de la temporada 2024-25 inclou la Passió segons sant Mateu amb el RIAS Kammerchor i l’Orquestra Filharmònica dels Països Baixos, així com concerts amb els grups Le Banquet Céleste, Gli Angeli de Ginebra i Les Arts Florissants, amb la interpretació, entre altres obres, de Cantates de Bach i El Messies i La resurrecció de Händel.
Entre les seves actuacions més importants de les darreres temporades figuren dues gires europees amb la Netherlands Bach Society com a tenor solista del Magnificat de Bach i Evangelista de la Passió segons sant Mateu de Bach. Manté una llarga relació amb Gli Angeli de Ginebra, Le Banquet Céleste, Alia Mens, Tafelmusik i Ensemble Masques. Altres compromisos recents inclouen una gira per Europa amb El Messies de Händel al costat del RIAS Kammerchor; la interpretació d’Evangelista de la Passió segons sant Mateu, amb el Bach Collegium Japan i la Netherlands Bach Society; el concert del vint-i-cinquè aniversari del Dunedin Consort; Vespres de Vivaldi, amb Musik Podium Stuttgart; Oratori de Nadal de Bach, amb Concerto Copenhaguen; El Messies de Händel, amb l’Orquestra Barroca de Wroclaw, Early Music Vancouver, Sinfonietta Riga, Tafelmusik Toronto, RIAS Kammerchor i Akademie für Alte Musik de Berlín; Venetian vespers de Vivaldi, amb el Kammerchor Stuttgart, i diversos projectes amb el Collegium Vocale de Gant, sota la batuta de Philippe Herreweghe, i amb Gli Angeli de Ginebra, sota la direcció de Stephan McLeod; Missa en Si menor de Bach, en gira europea i al Festival de Salzburg, amb el Collegium Vocale i Herreweghe; La Creació de Haydn, amb Mirga Gražinytė-Tyla i la CBSO; Requiem de Schumann, amb Richard Egarr i la Scottish Chamber Orchestra; Evangelista de la Passió segons sant Mateu, de gira amb la Netherlands Bach Society, i El Messies, amb l’Academy of Ancient Music (AAM) al Barbican. També ha interpretat Cantates de Bach amb Les Violons du Roy, Orquestra Simfònica Nacional Danesa, i ha viatjat a Austràlia per cantar l’Oratori de Nadal amb el London Symphony Chorus i l’Australian Chamber Orchestra. Hobbs ha interpretat Bach, Britten i Haydn amb la Camerata d’Israel, Alexander’s feast de Händel am l’orquesta barroca Tafelmusik, així com també programes Bach amb Gli Angeli de Ginebra, La Chapelle Harmonique, Dunedin Consort al Wigmore Hall i l’Orchestra Simfonica de Milà.
En la seva trajectòria operística ha fet una interpretació lloada per la crítica de Telemaco d’Il ritorno d’Ulisse in patria de Monteverdi, producció de l’English National Opera dirigida per Jonathan Cohen; els personatges de Apol·lo i pastor de L’Orfeo de Monteverdi en representacions semiescenificades, amb Richard Egarr i l’AAM; el paper principal d’Albert Herring de Britten, i Ferrando de Così fan tutte de Mozart.
La seva discografia inclou Trinitas de Bach amb Le Banquet Céleste; Missa en Si menor, tant amb CVG com Dunedin Consort; Motets de Bach, Cantates de Bach a Leipzig i l’Oratori de Nadal de Bach, amb CVG; Oratori de Nadal amb el Dunedin Consort; Cantates de Bach a Weimar, amb Alia Mens; Acis i Galatea i Esther de Händel, amb el Dunedin Consort, i la Missa en Do major de Beethoven, amb l’Stuttgart Kammerchor. El seu enregistrament Chandos anthems de Händel, amb Stephen Layton i l’Orchestra of the Age of Enlightenment, ha estat lloat arreu, i el Requiem de Mozart, amb John Butt i el Dunedin Consort, va rebre el Premi Gramophone 2014 al millor enregistrament coral.
Biografies
Florian Störtz, baríton
Originari de Trèveris (Alemanya), actualment està establert a Londres. Va ser membre del Britten Pears Young Artist Programme i va estudiar a la Royal Academy of Music de Londres, on va rebre els primers premis, tant pels recitals d’òpera com de cançó. El 2023 va guanyar el Händel Singing Competition, el Helmut Deutsch Song Competition i el Prix de Mélodie al Concours International de Chant-Piano Lili et Nadia Boulanger. Störtz ha ofert recentment recitals a la Salle Cortot i al Wigmore Hall, així com als festivals de Zeist i Leeds. El 2024 va entrar a format part, com a cantant becat, del projecte Lied the Future, impulsat per l’Associació Franz Schubert. Aquesta temporada ha debutat al costat del pianista Helmut Deutsch al Festival Internacional de Música Zell am See. Els seus papers d’òpera inclouen, entre d’altres, Bartolo (Le nozze di Figaro), Masetto i Commendatore (Don Giovanni).
Biografies
The Constellation Choir & Orchestra
Biografies
© Sim Canetty-Clarke
© Sim Canetty-Clarke
John Eliot Gardiner, director
Formacions
The Constellation Choir
Sopranos
Marie Luise Werneburg
Sam Cobb
Charlotte La Thrope
Alison Ponsford-Hill
Billie Robson
Amy WoodContralts
Alexander Chance
Simon Ponsford
Iris Korfker
Sarah DenbeeTenors
Thomas Hobbs
Graham Neal
Jonathan Hanley
Ben AldenBaixos
Florian Störtz
Jack Comerford
David Stuart
Tom UnwinThe Constellation Orchestra
Violins primers
Kati Debretzeni
Anne Schumann
Jane Gordon
Jenna Sherry
Rachel IsserlisViolins segons
Davina Clarke
Beatrice Scaldini
Henrietta Wayne
Håkan WikströmVioles
Fanny Paccoud
Mari Giske
Elisabeth SordiaVioloncels
Kinga Gáborjáni*
Poppy WalshawContrabaix
Valerie Botwright*Flauta / flauta de bec
Rachel BeckettOboès
Michael Niesemann
Benjamin Völkel
Joel RaymondFagot
Györgyi Farkas*Trompeta
Robert VanryneOrgue / clavecí
Paolo Zanzu**baix continu
Textos
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 12, “Weinen, Klagen, Sorgen Zagen”
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 103, "Ihr werdet weinen und heulen"
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 146 "Wir müssen durch viel Trübsal"
També et pot interessar...
Estiu al Palau
Dimecres, 02.07.25 – 20 h
Sala de Concerts—Händel, Scarlatti i Vivaldi
Marta Mathéu, soprano
Oriol Rosés, contratenor
Orquestra Barroca Catalana
Cor Madrigal
Pere Lluís Biosca, directorG. F. Händel: Concerto grosso en Si bemoll major, op. 6 núm. 7, HWV 325
A. Vivaldi: Magnificat, RV 610
A. Scarlatti: Concerto grosso núm. 1, en Fa menor, IAS 69
G. F. Händel: Dixit Dominus, HWV 232Preus: 25 i 35 euros
Col·laboradors
Armand Basi – Ascensors Jordà – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Caixa Enginyers – Calaf Grup – CECOT – Colonial – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – M. Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Joaquim Coello Brufau – Josep Colomer Viure – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Casimiro Gracia Abian – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Eusebio Pujol Chimeno – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Jordi Capdevila i Pons – David Carrasco Chiva – Oriol Coll – Rolando Correa – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Irene Hidalgo de Vizcarrondo – Pepita Izquierdo Giralt – Immaculada Juncosa – Joan Oller i Cuartero – Rafael Pous Andrés – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Carla Sanfeliu – Josep Ll. Sanfeliu – Marc Sanfeliu – Elina Selin – Jordi Simó Sanahuja – M. Dolors Sobrequés i Callicó – Salvador Viñas Amat –
The Constellation Choir & Orchestra & Gardiner
—Cantates de J. S. Bach
Palau 100
Dimecres, 18 de juny de 2025 – 20 h
Sala de Concerts
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Marie Luise Werneburg, soprano
Alexander Chance, contralt
Thomas Hobbs, tenor
Florian Störtz, baix
The Constellation Choir and Orchestra
John Eliot Gardiner, directorJohann Sebastian Bach (1685-1750)
Cantata BWV 12, "Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen"
Cantata BWV 103, "Ihr werdet weinen und heulen"Cantata BWV 146, "Wir müssen durch viel Trübsal"Aquest concert te una durada de 90 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#coral #gransfigures #músicauniversal
Poema
Semper festina tarde
Tot reconeix
el ritual dels llavis fonedissos,
com el prec que sobrevola
les balances del temps,
imposant-se com s’imposen
les traces que perduren.
I després?
No hi ha després
si el doll de l’eufòria
és un acord que ens obre
la música anhelada.Som la pura violència
de cada pas furtiu,
la fulla voladissa
a les mans d’un ancià,
el pes del cos cansat
al cadiral del pare.Però, fet i fet,
per què volem
concloure el traç
que resta inalterable?Memòria és ventre, cendra,
ombra que s’allarga.
Apressem-nos, doncs,
a poc a poc.Allò que no s’acaba
dura eternament.Lluís Calvo
Del llibre Ancestral.
Vic: Cafè Central i Eumo Editorial, 2019.Comentari
Biografies
Marie Luise Werneburg, soprano
Alexander Chance, contratenor
@Benjamin Ealovega
Ha treballat amb molts dels directors més destacats del món de la música antiga, com Sir John Eliot Gardiner, Masaaki Suzuki, René Jacobs, Masato Suzuki, Laurence Cummings, Jonathan Cohen, Kristian Bezuidenhout, Marcus Creed, David Bates i Lionel Meunier. Com a solista de concert és molt sol·licitat i ha participat en nombrosos recitals arreu d’Europa: va debutar al Wigmore Hall i al Concertgebouw d’Amsterdam l’any 2024. El seu disc de debut, Drop not, mine eyes, amb el llaütista Toby Carr, va ser seleccionat com un dels millors àlbums del 2023 per la revista «Gramophone». Els seus papers d’òpera recents inclouen Oberon (A midsummer night’s dream de Britten) per al Grange Festival, Apollo (Death in Venice de Britten) per a la Welsh National Opera i Tolomeo (Giulio Cesare de Händel) per a l’English Touring Opera. Entre els seus èxits recents i les actuacions futures cal destacar el debut als BBC Proms, el retorn al Wigmore Hall amb els London Handel Players, recitals com a solista amb l’English Concert, Freiburger Barockorchester i Dunedin Consort, així com el paper d’Andronico de Tamerlano al Festival Internacional Händel de Karlsruhe.
L’any 2022 va esdevenir el primer contratenor a guanyar l’International Handel Singing Competition, i també hi va rebre el premi del públic.
Thomas Hobbs, tenor
© Benjamin Ealovega
És un dels tenors més rellevants del panorama actual, molt sol·licitat pels principals grups de música barroca i antiga de tot el món.
La seva agenda de la temporada 2024-25 inclou la Passió segons sant Mateu amb el RIAS Kammerchor i l’Orquestra Filharmònica dels Països Baixos, així com concerts amb els grups Le Banquet Céleste, Gli Angeli de Ginebra i Les Arts Florissants, amb la interpretació, entre altres obres, de Cantates de Bach i El Messies i La resurrecció de Händel.
Entre les seves actuacions més importants de les darreres temporades figuren dues gires europees amb la Netherlands Bach Society com a tenor solista del Magnificat de Bach i Evangelista de la Passió segons sant Mateu de Bach. Manté una llarga relació amb Gli Angeli de Ginebra, Le Banquet Céleste, Alia Mens, Tafelmusik i Ensemble Masques. Altres compromisos recents inclouen una gira per Europa amb El Messies de Händel al costat del RIAS Kammerchor; la interpretació d’Evangelista de la Passió segons sant Mateu, amb el Bach Collegium Japan i la Netherlands Bach Society; el concert del vint-i-cinquè aniversari del Dunedin Consort; Vespres de Vivaldi, amb Musik Podium Stuttgart; Oratori de Nadal de Bach, amb Concerto Copenhaguen; El Messies de Händel, amb l’Orquestra Barroca de Wroclaw, Early Music Vancouver, Sinfonietta Riga, Tafelmusik Toronto, RIAS Kammerchor i Akademie für Alte Musik de Berlín; Venetian vespers de Vivaldi, amb el Kammerchor Stuttgart, i diversos projectes amb el Collegium Vocale de Gant, sota la batuta de Philippe Herreweghe, i amb Gli Angeli de Ginebra, sota la direcció de Stephan McLeod; Missa en Si menor de Bach, en gira europea i al Festival de Salzburg, amb el Collegium Vocale i Herreweghe; La Creació de Haydn, amb Mirga Gražinytė-Tyla i la CBSO; Requiem de Schumann, amb Richard Egarr i la Scottish Chamber Orchestra; Evangelista de la Passió segons sant Mateu, de gira amb la Netherlands Bach Society, i El Messies, amb l’Academy of Ancient Music (AAM) al Barbican. També ha interpretat Cantates de Bach amb Les Violons du Roy, Orquestra Simfònica Nacional Danesa, i ha viatjat a Austràlia per cantar l’Oratori de Nadal amb el London Symphony Chorus i l’Australian Chamber Orchestra. Hobbs ha interpretat Bach, Britten i Haydn amb la Camerata d’Israel, Alexander’s feast de Händel am l’orquesta barroca Tafelmusik, així com també programes Bach amb Gli Angeli de Ginebra, La Chapelle Harmonique, Dunedin Consort al Wigmore Hall i l’Orchestra Simfonica de Milà.
En la seva trajectòria operística ha fet una interpretació lloada per la crítica de Telemaco d’Il ritorno d’Ulisse in patria de Monteverdi, producció de l’English National Opera dirigida per Jonathan Cohen; els personatges de Apol·lo i pastor de L’Orfeo de Monteverdi en representacions semiescenificades, amb Richard Egarr i l’AAM; el paper principal d’Albert Herring de Britten, i Ferrando de Così fan tutte de Mozart.
La seva discografia inclou Trinitas de Bach amb Le Banquet Céleste; Missa en Si menor, tant amb CVG com Dunedin Consort; Motets de Bach, Cantates de Bach a Leipzig i l’Oratori de Nadal de Bach, amb CVG; Oratori de Nadal amb el Dunedin Consort; Cantates de Bach a Weimar, amb Alia Mens; Acis i Galatea i Esther de Händel, amb el Dunedin Consort, i la Missa en Do major de Beethoven, amb l’Stuttgart Kammerchor. El seu enregistrament Chandos anthems de Händel, amb Stephen Layton i l’Orchestra of the Age of Enlightenment, ha estat lloat arreu, i el Requiem de Mozart, amb John Butt i el Dunedin Consort, va rebre el Premi Gramophone 2014 al millor enregistrament coral.
Florian Störtz, baríton
Originari de Trèveris (Alemanya), actualment està establert a Londres. Va ser membre del Britten Pears Young Artist Programme i va estudiar a la Royal Academy of Music de Londres, on va rebre els primers premis, tant pels recitals d’òpera com de cançó. El 2023 va guanyar el Händel Singing Competition, el Helmut Deutsch Song Competition i el Prix de Mélodie al Concours International de Chant-Piano Lili et Nadia Boulanger. Störtz ha ofert recentment recitals a la Salle Cortot i al Wigmore Hall, així com als festivals de Zeist i Leeds. El 2024 va entrar a format part, com a cantant becat, del projecte Lied the Future, impulsat per l’Associació Franz Schubert. Aquesta temporada ha debutat al costat del pianista Helmut Deutsch al Festival Internacional de Música Zell am See. Els seus papers d’òpera inclouen, entre d’altres, Bartolo (Le nozze di Figaro), Masetto i Commendatore (Don Giovanni).
The Constellation Choir & Orchestra
John Eliot Gardiner, director
© Sim Canetty-Clarke
Formacions
The Constellation Choir
Sopranos
Marie Luise Werneburg
Sam Cobb
Charlotte La Thrope
Alison Ponsford-Hill
Billie Robson
Amy WoodContralts
Alexander Chance
Simon Ponsford
Iris Korfker
Sarah DenbeeTenors
Thomas Hobbs
Graham Neal
Jonathan Hanley
Ben AldenBaixos
Florian Störtz
Jack Comerford
David Stuart
Tom UnwinThe Constellation Orchestra
Violins primers
Kati Debretzeni
Anne Schumann
Jane Gordon
Jenna Sherry
Rachel IsserlisViolins segons
Davina Clarke
Beatrice Scaldini
Henrietta Wayne
Håkan WikströmVioles
Fanny Paccoud
Mari Giske
Elisabeth SordiaVioloncels
Kinga Gáborjáni*
Poppy WalshawContrabaix
Valerie Botwright*Flauta / flauta de bec
Rachel BeckettOboès
Michael Niesemann
Benjamin Völkel
Joel RaymondFagot
Györgyi Farkas*Trompeta
Robert VanryneOrgue / clavecí
Paolo Zanzu**baix continu
Textos
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 12, “Weinen, Klagen, Sorgen Zagen”
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 103, "Ihr werdet weinen und heulen"
Johann Sebastian Bach
Cantata BWV 146 "Wir müssen durch viel Trübsal"
També et pot interessar...
Estiu al Palau
Dimecres, 02.07.25 – 20 h
Sala de Concerts—Händel, Scarlatti i Vivaldi
Marta Mathéu, soprano
Oriol Rosés, contratenor
Orquestra Barroca Catalana
Cor Madrigal
Pere Lluís Biosca, directorG. F. Händel: Concerto grosso en Si bemoll major, op. 6 núm. 7, HWV 325
A. Vivaldi: Magnificat, RV 610
A. Scarlatti: Concerto grosso núm. 1, en Fa menor, IAS 69
G. F. Händel: Dixit Dominus, HWV 232Preus: 25 i 35 euros
Col·laboradors
Armand Basi – Ascensors Jordà – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Caixa Enginyers – Calaf Grup – CECOT – Colonial – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – M. Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Joaquim Coello Brufau – Josep Colomer Viure – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Casimiro Gracia Abian – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Eusebio Pujol Chimeno – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal – Manel Vallet Garriga –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Jordi Capdevila i Pons – David Carrasco Chiva – Oriol Coll – Rolando Correa – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Irene Hidalgo de Vizcarrondo – Pepita Izquierdo Giralt – Immaculada Juncosa – Joan Oller i Cuartero – Rafael Pous Andrés – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Carla Sanfeliu – Josep Ll. Sanfeliu – Marc Sanfeliu – Elina Selin – Jordi Simó Sanahuja – M. Dolors Sobrequés i Callicó – Salvador Viñas Amat –