Orquestra Simfònica de l'ESMUC & Martínez Izquierdo
—Berio, Zimmermann i SaariahoPalau Fronteres
Dimarts, 10 de juny de 2025 – 20 h
Sala de Concerts
En co-producció amb:
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Orquestra Simfònica de l’ESMUC*
Cor Cererols (Marc Díaz, director)
Ernest Martínez Izquierdo, directorI
Bernd Alois Zimmermann (1918-1970)
Stille und UmkehrKaija Saariaho (1952-2023)
VistaHorizons
TargetsII
Luciano Berio (1925-2003)
SinfoniaI.
II. O King (Immobile e lontano)
III. In ruhig fließender Bewegung - attacca
IV.
V.*Formació amb finalitats pedagògiques
Durada del concert:
Primera part, 40 minuts | Pausa de 15 minuts | Segona part, 40 minuts.
La durada del concert és aproximada.#simfònica #contemporània
Poema
Davallament
Des de l’altura vibra el pes dels dies
com un llamp en la nit. Retornen veus
i fulgors i promeses. Sols l’oblit
vetlla el desgel, el pas sense fronteres.Si vaig enllà retorno al gran origen.
Com un ocell que sempre vola en cercles,
caldrà viure o partir. Que baixi el cel.Lluís Calvo
Del llibre L’espai profund.
Barcelona: Edicions Proa, 2020.Comentari
La visió personal de tres autors amb nexes d’unió forma un repertori escollit per explorar sonoritats avantguardistes.
Els anys seixanta, quan proliferava l’experimentació amb l’electrònica, s’utilitzaven màquines de dimensions monstruoses que no es poden comparar amb la tecnologia actual: ja existien alguns laboratoris com l’Studio di Fonologia, però la seva funcionalitat era molt més reduïda que la dels ordinadors d’avui. Malgrat el progrés tècnic, podem veure elements estètics similars en les composicions d’ambdós períodes i traçar una línia que els relacioni.
El viatge sonor comença amb Sinfonia (1969) de Luciano Berio, una obra que consta de cinc moviments i que va ser creada sota la influència de James Joyce i la seva literatura, en què els fragments acaben constituint una obra nova, en un procés d’elaboració que podria no tenir fi. Pel que fa al so, destaca el collage de veus fragmentades, que provenen de textos de Lévi-Strauss o de Samuel Beckett, en un apreciat recurs que el compositor italià va explotar a partir del seu matrimoni amb la cantant de formació operística Cathy Berberian. La recerca constant de Berio el portaria a estendre les tècniques per a l’orquestra simfònica en aquesta obra paradigmàtica de l’eclecticisme musical, que conté citacions de tota mena.
El representant següent d’aquest corrent estètic és Bernd Alois Zimmermann, també conegut per la seva formació a Darmstadt, i que utilitzava fragments de melodies de J. S. Bach o bé de Stockhausen a les seves composicions serials. Stille und Umkehr (1970), una obra fosca i marcada pel to continu que es perllonga al llarg de tota la peça, presenta una atmosfera que es va tensant cada vegada més a mesura que se satura la densitat sonora. Per entendre’n el caràcter, cal saber que Zimmerman va compondre-la mentre era a l’hospital tractant-se de depressió, en un procés que el portaria al suïcidi uns mesos després. Les textures canviants i el tractament de l’espectre sonor d’aquesta obra són un fil conductor perfecte cap a la peça de Kaija Saariaho, compositora finlandesa que utilitza la combinació i l’emmascarament de sons. Amb Vista (2019) ens proposa un viatge en dos moviments que tenen material compositiu semblant però caràcter diferent: misteri i drama. El primer recorda ambients de cinema negre, mentre que el segon intenta trobar un moment catàrtic per, finalment, acabar donant pas a la calma, que tanca el cercle.
Aquest recorregut, guiat per Martínez Izquierdo, un expert en la matèria, i la qualitat de l’Orquestra Simfònica de l’ESMUC, oferirà sensacions poc freqüents.
Joan Moliner Gilberga, estudiant de musicologia
Biografies
Biografies
Orquestra Simfònica de l'ESMUC
Forma part dels Grans Conjunts, les formacions de caràcter estable que constitueixen la formulació visible de l’activitat acadèmica instrumental de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), conjuntament amb la Cobla, el Conjunt de Música Antiga, la Banda, la Big Band, l’ESMUC Jazz Project i els conjunts de Música Tradicional i Flamenco.
La presència d’alumnat a l’Orquestra Simfònica de l’ESMUC, com a Gran Conjunt, té una component d’avaluació perquè forma part del currículum. En virtut de la interdisciplinarietat del centre, els estudiants de les diverses especialitats instrumentals poden participar en les diferents agrupacions, la qual cosa complementa la seva formació musical i enriqueix el col·lectiu.
Al llarg d’una setmana d’assajos, els estudiants participants treballen amb el director de la formació, amb dinàmiques professionals que els aporten una experiència real de cara a mostrar els resultats del seu treball i que els atorgarà un bagatge excel·lent en el futur com a intèrprets.
L’Orquestra Simfònica de l’ESMUC ha estat dirigida per Salvador Mas, Jaime Martin, Enrique Mazzola, Patrick Cohen-Akenine, Lutz Köhler, Jordi Mora, George Pehlivanian, Edmon Colomer, Xavier Puig, Francesc Prat, Diego Naser i Ernest Martínez-Izquierdo, entre d’altres.
Biografies
Cor Cererols
L’amistat que els va unir després d’haver coincidit a l’Escolania de Montserrat i el desig de seguir fent música junts va impulsar sis músics a fundar, l’any 2018, el Cor Cererols sota la direcció artística de Marc Díaz. El Cor pren el nom del músic Joan Cererols, que al seu dia va ser pare del Barroc musical català.
Format per un nucli de cantants ampliat segons les demandes de cada repertori, el cor aborda la interpretació de música coral que va des de la recuperació de música històrica i les grans obres del repertori fins a les propostes més avantguardistes en col·laboració amb compositors contemporanis i grups com Agrupación Señor Serrano o Kebyart Ensemble. O més recentment, per la seva col·laboració amb la Fundació Catalunya-La Pedrera en l’exposició monogràfica sobre Antonio López.
La singularitat de la seva proposta artística i la sensibilitat de les seves interpretacions són precisament alguns dels valors que li han valgut ràpidament el reconeixement de la crítica nacional i internacional. En destaca el debut discogràfic amb l’àlbum Cum silentio, nominat als premis internacionals ICMA 2021 com un dels vint millors discos de música coral del 2020.
El Cor Cererols actua habitualment als principals escenaris i festivals musicals del país, com L’Auditori, Palau de la Música, TNC, Festival de Torroella de Montgrí, Espurnes Barroques, FIOM de Montserrat, Vallbona de les Monges, Monestir de Pedralbes... Recentment, el Cor ha actuat també al Festival de Puerto de la Cruz de Tenerife, Festival Pedra Viva de Menorca i ha debutat a Itàlia (Sant Joan del Laterà, Roma).
Biografies
Ernest Martínez Izquierdo, director
Nascut a Barcelona (1962), és director honorari de l’Orquesta Sinfónica de Navarra i principal director convidat de l’ensemble BCN216. Des del 2019 és professor convidat a l’ESMUC.
Després de la seva formació musical a Barcelona i París, començà la carrera com a director d’orquestra creant el grup BCN216, especialitzat en la interpretació del repertori contemporani de cambra i amb el qual ha actuat als principals festivals internacionals.
Ha estat director assistent de l’Orquesta Nacional de España i de l’Ensemble Intercontemporain de París (convidat per Pierre Boulez), així com director titular i artístic de l’Orquesta Sinfónica de Navarra i de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.
Ha dirigit les principals formacions espanyoles i internacionalment ha treballat amb la Tokio Symphony Orchestra, Kyoto Symphony Orchestra, Finish Radio Symphony Orchestra, Philharmonic d’Hèlsinki, Symphony de Trondheim, Philharmonique de Radio France, National de Lió, Filharmònica de Varsòvia, Gulbenkian Orchestra (Lisboa), Orquestra Sinfónica do Porto, Sinfônica Municipal de São Paulo, Orquestra Filharmònica de Zagreb, Orchestra Comunale de Bolonya, Beethoven Academie (Anvers), Tonkünstler Orchestra (Viena) i amb l’Ensemble Contemporain de Mont-real, Ensemble Modern de Frankfurt, Trondheim Sinfonietta, Wien Klangforum i Avanti! Chamber Orchestra (Hèlsinki), entre d’altres.
Com a director d’òpera destaquen les produccions Adriana Mater de Kaija Saariaho amb direcció escènica de Peter Sellars (estrenes a l’Òpera Nacional de Finlàndia i a la Santa Fe Opera dels Estats Units), Le nozze di Figaro de W. A. Mozart, amb direcció escènica d’Emilio Sagi; Carmina Burana de C. Orff, amb posada en escena de La Fura dels Baus; la direcció musical de L’amour de loin de K. Saariaho, en una producció de Robert Lepage a l’Opéra del Quebec (Canadà), i de la creació de L’ombra de Venceslao de Martin Matalon amb posada en escena de Jorge Lavelli a l’Opéra de Rennes, i a les òperes d’Avinyó, Marsella i el Théâtre du Capitole de Tolosa de Llenguadoc. El gener i febrer del 2018 va dirigir a l’Opéra de París les representacions d’Only the sound remains, l’última òpera de K. Saariaho, amb posada en escena de Peter Sellars, producció dirigida també al Teatro Real de Madrid i al Lincoln Center de Nova York el novembre del 2018.
Ha fet enregistraments per a les discogràfiques Deutsche Grammophon, Telarc, Harmonia Mundi, Collegno, Ircam, Stradivarius i Naxos.
Ha rebut diversos guardons, entre els quals l’Ojo Crítico de Radio Nacional de España (1995), Premi Roland de Periodisme de Música Clàssica de Catalunya (2000), Premi Ciutat de Barcelona (2001), un Grammy Llatí (2006) i un Diapason d’Or (2012). Des del 2006 és membre de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Jordi. L’Estat de Finlàndia li atorgà la condecoració de Cavaller de l’Orde de la Rosa Blanca el 2018.
https://www.ernestmartinezizquierdo.com/
Formacions
Cor Cererols
Marc Díaz, directorBrenda Sara, soprano
Marta Esteban, soprano
Diana Martins, contralt
Mariona Llobera, contralt
Matthew Thomson, tenor
Joan Mas, tenor
Albert Cabero, baríton
Joan Climent, baixOrquestra Simfònica de l'ESMUC
Violins
Jordi Prim, concertino
Diego Elía
Gerard Seguí
Martí Delgado
Aina Ribes
Martí Bravo
Sergi Juan
Bàrbara Martínez
Arnau Pera
Dixon David Scola
Marc Barrios
Isaac Oliu
Paula Diz
Clàudia BonetPaula García
Miguel Navarro
Marc Andreu
Amaia Fernández
Martí Font
Paula Ros
Mario Rabanal
Joan Rotger
Sofia Alvarez
Nicolás Marqués
Irene Sagarzazu
Nel Cardo
Erik Compte
Johanna Leslie Fiene DettenbornVioles
Adriana Da Costa
Alicia Millán
Andrea Porras
Elena Pérez
Gisela Tarrés
Guillem Garcia
Leire Martínez De Rituerto
Maria Cabús
Mario De Los Santos
Pablo Corral
Sara LeónVioloncels
Cèlia Juan
Cesc Corominas
Lucía Morcillo
María Arias
Marta De Soto
Núria Pons
Núria Mena
Pere Rius
Sergi GarciaContrabaixos
Bruna Bretcha
Martí Hernàndez
Nicholas Paul Broughton
Alba Rodríguez
Bruno Gil Moreno De Mora
Denis Grosu
Gerard PalominoFlautes
Ángel Carrión
Claudia Sánchez
Neus Aznar
Queralt Moreno
Quim Ferrer
Sara Chavarria
Virginia TatoOboès
Ana María Ramón
Joan Ribera
Maria López
Miguel MiraClarinets
Candela Roig
Claudia Alonso
Guillermo Calcagno
Lucía HernándezFagots
Adriana Martínez
Alba Sarramona
Oriol SetóSaxòfons
Etna Rojas
Daniel Zubeldia
Jan VinyalsTrompes
Eduardo Aparicio
Gonzalo Méndez
Maria Caules
Sandra RamonTrompetes
Aina Roca
Miguel Robles
Oriol Blancafort
Dolores GarciaTrombons
Blai Faus
Gonzalo Diaz-Parreño
Marc Tirado
Pedro Ginés MolinaTuba
Sigurd BrevikAcordió
Laura AlmiñanaArpes
Adrià Castillejo
Irina GarciaOrgue
Lucia CastellanosPiano
Joël GarciaClavecí
Sira EspasaPercussió
Andreu Bayarri
Carles Almiñana
Eudal Colldeforns
Martí Cerón
Vicente MartínezTambé et pot interessar...
Palau Fronteres
Dijous, 12.06.25 – 19.30 h
Petit Palau—Reich i García-Tomás
Anaïs Oliveres, soprano
Arantza Prats, soprano
Alba Quinquillà, soprano
Matthew Thomson, tenor
Carles Prat, tenor
Laia Armengol, piano
Lluïsa Espigolé, piano
Helena Otero Correa, saxòfon
Frames Percussion
Asier Puga, directorR. García-Tomás: Shadja, per a marimba i vibràfon
S. Reich: Music for pieces of wood
R. García-Tomás: Pictures of the floating world (duo de percussió, saxòfon, electrònica i vídeo)
S. Reich: Nagoya marimba
R. García-Tomás: Tangible, per a piano, electrònica i vídeo
S. Reich: Proverb, per a tres sopranos, dos tenors, dos vibràfons i dos orgues electrònicsPreu: 15 €
Orquestra Simfònica de l'ESMUC & Martínez Izquierdo
—Berio, Zimmermann i SaariahoPalau Fronteres
Dimarts, 10 de juny de 2025 – 20 h
Sala de Concerts
En co-producció amb:
Compromís amb el medi ambient:
Amb la col·laboració de:
Membre de:
Programa
Orquestra Simfònica de l’ESMUC*
Cor Cererols (Marc Díaz, director)
Ernest Martínez Izquierdo, directorI
Bernd Alois Zimmermann (1918-1970)
Stille und UmkehrKaija Saariaho (1952-2023)
VistaHorizons
TargetsII
Luciano Berio (1925-2003)
SinfoniaI.
II. O King (Immobile e lontano)
III. In ruhig fließender Bewegung - attacca
IV.
V.*Formació amb finalitats pedagògiques
Durada del concert:
Primera part, 40 minuts | Pausa de 15 minuts | Segona part, 40 minuts.
La durada del concert és aproximada.#simfònica #contemporània
Poema
Davallament
Des de l’altura vibra el pes dels dies
com un llamp en la nit. Retornen veus
i fulgors i promeses. Sols l’oblit
vetlla el desgel, el pas sense fronteres.Si vaig enllà retorno al gran origen.
Com un ocell que sempre vola en cercles,
caldrà viure o partir. Que baixi el cel.Lluís Calvo
Del llibre L’espai profund.
Barcelona: Edicions Proa, 2020.Comentari
La visió personal de tres autors amb nexes d’unió forma un repertori escollit per explorar sonoritats avantguardistes.
Els anys seixanta, quan proliferava l’experimentació amb l’electrònica, s’utilitzaven màquines de dimensions monstruoses que no es poden comparar amb la tecnologia actual: ja existien alguns laboratoris com l’Studio di Fonologia, però la seva funcionalitat era molt més reduïda que la dels ordinadors d’avui. Malgrat el progrés tècnic, podem veure elements estètics similars en les composicions d’ambdós períodes i traçar una línia que els relacioni.
El viatge sonor comença amb Sinfonia (1969) de Luciano Berio, una obra que consta de cinc moviments i que va ser creada sota la influència de James Joyce i la seva literatura, en què els fragments acaben constituint una obra nova, en un procés d’elaboració que podria no tenir fi. Pel que fa al so, destaca el collage de veus fragmentades, que provenen de textos de Lévi-Strauss o de Samuel Beckett, en un apreciat recurs que el compositor italià va explotar a partir del seu matrimoni amb la cantant de formació operística Cathy Berberian. La recerca constant de Berio el portaria a estendre les tècniques per a l’orquestra simfònica en aquesta obra paradigmàtica de l’eclecticisme musical, que conté citacions de tota mena.
El representant següent d’aquest corrent estètic és Bernd Alois Zimmermann, també conegut per la seva formació a Darmstadt, i que utilitzava fragments de melodies de J. S. Bach o bé de Stockhausen a les seves composicions serials. Stille und Umkehr (1970), una obra fosca i marcada pel to continu que es perllonga al llarg de tota la peça, presenta una atmosfera que es va tensant cada vegada més a mesura que se satura la densitat sonora. Per entendre’n el caràcter, cal saber que Zimmerman va compondre-la mentre era a l’hospital tractant-se de depressió, en un procés que el portaria al suïcidi uns mesos després. Les textures canviants i el tractament de l’espectre sonor d’aquesta obra són un fil conductor perfecte cap a la peça de Kaija Saariaho, compositora finlandesa que utilitza la combinació i l’emmascarament de sons. Amb Vista (2019) ens proposa un viatge en dos moviments que tenen material compositiu semblant però caràcter diferent: misteri i drama. El primer recorda ambients de cinema negre, mentre que el segon intenta trobar un moment catàrtic per, finalment, acabar donant pas a la calma, que tanca el cercle.
Aquest recorregut, guiat per Martínez Izquierdo, un expert en la matèria, i la qualitat de l’Orquestra Simfònica de l’ESMUC, oferirà sensacions poc freqüents.
Joan Moliner Gilberga, estudiant de musicologia
Biografies
Orquestra Simfònica de l'ESMUC
Forma part dels Grans Conjunts, les formacions de caràcter estable que constitueixen la formulació visible de l’activitat acadèmica instrumental de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), conjuntament amb la Cobla, el Conjunt de Música Antiga, la Banda, la Big Band, l’ESMUC Jazz Project i els conjunts de Música Tradicional i Flamenco.
La presència d’alumnat a l’Orquestra Simfònica de l’ESMUC, com a Gran Conjunt, té una component d’avaluació perquè forma part del currículum. En virtut de la interdisciplinarietat del centre, els estudiants de les diverses especialitats instrumentals poden participar en les diferents agrupacions, la qual cosa complementa la seva formació musical i enriqueix el col·lectiu.
Al llarg d’una setmana d’assajos, els estudiants participants treballen amb el director de la formació, amb dinàmiques professionals que els aporten una experiència real de cara a mostrar els resultats del seu treball i que els atorgarà un bagatge excel·lent en el futur com a intèrprets.
L’Orquestra Simfònica de l’ESMUC ha estat dirigida per Salvador Mas, Jaime Martin, Enrique Mazzola, Patrick Cohen-Akenine, Lutz Köhler, Jordi Mora, George Pehlivanian, Edmon Colomer, Xavier Puig, Francesc Prat, Diego Naser i Ernest Martínez-Izquierdo, entre d’altres.
Cor Cererols
L’amistat que els va unir després d’haver coincidit a l’Escolania de Montserrat i el desig de seguir fent música junts va impulsar sis músics a fundar, l’any 2018, el Cor Cererols sota la direcció artística de Marc Díaz. El Cor pren el nom del músic Joan Cererols, que al seu dia va ser pare del Barroc musical català.
Format per un nucli de cantants ampliat segons les demandes de cada repertori, el cor aborda la interpretació de música coral que va des de la recuperació de música històrica i les grans obres del repertori fins a les propostes més avantguardistes en col·laboració amb compositors contemporanis i grups com Agrupación Señor Serrano o Kebyart Ensemble. O més recentment, per la seva col·laboració amb la Fundació Catalunya-La Pedrera en l’exposició monogràfica sobre Antonio López.
La singularitat de la seva proposta artística i la sensibilitat de les seves interpretacions són precisament alguns dels valors que li han valgut ràpidament el reconeixement de la crítica nacional i internacional. En destaca el debut discogràfic amb l’àlbum Cum silentio, nominat als premis internacionals ICMA 2021 com un dels vint millors discos de música coral del 2020.
El Cor Cererols actua habitualment als principals escenaris i festivals musicals del país, com L’Auditori, Palau de la Música, TNC, Festival de Torroella de Montgrí, Espurnes Barroques, FIOM de Montserrat, Vallbona de les Monges, Monestir de Pedralbes... Recentment, el Cor ha actuat també al Festival de Puerto de la Cruz de Tenerife, Festival Pedra Viva de Menorca i ha debutat a Itàlia (Sant Joan del Laterà, Roma).
Ernest Martínez Izquierdo, director
Nascut a Barcelona (1962), és director honorari de l’Orquesta Sinfónica de Navarra i principal director convidat de l’ensemble BCN216. Des del 2019 és professor convidat a l’ESMUC.
Després de la seva formació musical a Barcelona i París, començà la carrera com a director d’orquestra creant el grup BCN216, especialitzat en la interpretació del repertori contemporani de cambra i amb el qual ha actuat als principals festivals internacionals.
Ha estat director assistent de l’Orquesta Nacional de España i de l’Ensemble Intercontemporain de París (convidat per Pierre Boulez), així com director titular i artístic de l’Orquesta Sinfónica de Navarra i de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.
Ha dirigit les principals formacions espanyoles i internacionalment ha treballat amb la Tokio Symphony Orchestra, Kyoto Symphony Orchestra, Finish Radio Symphony Orchestra, Philharmonic d’Hèlsinki, Symphony de Trondheim, Philharmonique de Radio France, National de Lió, Filharmònica de Varsòvia, Gulbenkian Orchestra (Lisboa), Orquestra Sinfónica do Porto, Sinfônica Municipal de São Paulo, Orquestra Filharmònica de Zagreb, Orchestra Comunale de Bolonya, Beethoven Academie (Anvers), Tonkünstler Orchestra (Viena) i amb l’Ensemble Contemporain de Mont-real, Ensemble Modern de Frankfurt, Trondheim Sinfonietta, Wien Klangforum i Avanti! Chamber Orchestra (Hèlsinki), entre d’altres.
Com a director d’òpera destaquen les produccions Adriana Mater de Kaija Saariaho amb direcció escènica de Peter Sellars (estrenes a l’Òpera Nacional de Finlàndia i a la Santa Fe Opera dels Estats Units), Le nozze di Figaro de W. A. Mozart, amb direcció escènica d’Emilio Sagi; Carmina Burana de C. Orff, amb posada en escena de La Fura dels Baus; la direcció musical de L’amour de loin de K. Saariaho, en una producció de Robert Lepage a l’Opéra del Quebec (Canadà), i de la creació de L’ombra de Venceslao de Martin Matalon amb posada en escena de Jorge Lavelli a l’Opéra de Rennes, i a les òperes d’Avinyó, Marsella i el Théâtre du Capitole de Tolosa de Llenguadoc. El gener i febrer del 2018 va dirigir a l’Opéra de París les representacions d’Only the sound remains, l’última òpera de K. Saariaho, amb posada en escena de Peter Sellars, producció dirigida també al Teatro Real de Madrid i al Lincoln Center de Nova York el novembre del 2018.
Ha fet enregistraments per a les discogràfiques Deutsche Grammophon, Telarc, Harmonia Mundi, Collegno, Ircam, Stradivarius i Naxos.
Ha rebut diversos guardons, entre els quals l’Ojo Crítico de Radio Nacional de España (1995), Premi Roland de Periodisme de Música Clàssica de Catalunya (2000), Premi Ciutat de Barcelona (2001), un Grammy Llatí (2006) i un Diapason d’Or (2012). Des del 2006 és membre de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Jordi. L’Estat de Finlàndia li atorgà la condecoració de Cavaller de l’Orde de la Rosa Blanca el 2018.
https://www.ernestmartinezizquierdo.com/
Formacions
Cor Cererols
Marc Díaz, directorBrenda Sara, soprano
Marta Esteban, soprano
Diana Martins, contralt
Mariona Llobera, contralt
Matthew Thomson, tenor
Joan Mas, tenor
Albert Cabero, baríton
Joan Climent, baixOrquestra Simfònica de l'ESMUC
Violins
Jordi Prim, concertino
Diego Elía
Gerard Seguí
Martí Delgado
Aina Ribes
Martí Bravo
Sergi Juan
Bàrbara Martínez
Arnau Pera
Dixon David Scola
Marc Barrios
Isaac Oliu
Paula Diz
Clàudia BonetPaula García
Miguel Navarro
Marc Andreu
Amaia Fernández
Martí Font
Paula Ros
Mario Rabanal
Joan Rotger
Sofia Alvarez
Nicolás Marqués
Irene Sagarzazu
Nel Cardo
Erik Compte
Johanna Leslie Fiene DettenbornVioles
Adriana Da Costa
Alicia Millán
Andrea Porras
Elena Pérez
Gisela Tarrés
Guillem Garcia
Leire Martínez De Rituerto
Maria Cabús
Mario De Los Santos
Pablo Corral
Sara LeónVioloncels
Cèlia Juan
Cesc Corominas
Lucía Morcillo
María Arias
Marta De Soto
Núria Pons
Núria Mena
Pere Rius
Sergi GarciaContrabaixos
Bruna Bretcha
Martí Hernàndez
Nicholas Paul Broughton
Alba Rodríguez
Bruno Gil Moreno De Mora
Denis Grosu
Gerard PalominoFlautes
Ángel Carrión
Claudia Sánchez
Neus Aznar
Queralt Moreno
Quim Ferrer
Sara Chavarria
Virginia TatoOboès
Ana María Ramón
Joan Ribera
Maria López
Miguel MiraClarinets
Candela Roig
Claudia Alonso
Guillermo Calcagno
Lucía HernándezFagots
Adriana Martínez
Alba Sarramona
Oriol SetóSaxòfons
Etna Rojas
Daniel Zubeldia
Jan VinyalsTrompes
Eduardo Aparicio
Gonzalo Méndez
Maria Caules
Sandra RamonTrompetes
Aina Roca
Miguel Robles
Oriol Blancafort
Dolores GarciaTrombons
Blai Faus
Gonzalo Diaz-Parreño
Marc Tirado
Pedro Ginés MolinaTuba
Sigurd BrevikAcordió
Laura AlmiñanaArpes
Adrià Castillejo
Irina GarciaOrgue
Lucia CastellanosPiano
Joël GarciaClavecí
Sira EspasaPercussió
Andreu Bayarri
Carles Almiñana
Eudal Colldeforns
Martí Cerón
Vicente MartínezTambé et pot interessar...
Palau Fronteres
Dijous, 12.06.25 – 19.30 h
Petit Palau—Reich i García-Tomás
Anaïs Oliveres, soprano
Arantza Prats, soprano
Alba Quinquillà, soprano
Matthew Thomson, tenor
Carles Prat, tenor
Laia Armengol, piano
Lluïsa Espigolé, piano
Helena Otero Correa, saxòfon
Frames Percussion
Asier Puga, directorR. García-Tomás: Shadja, per a marimba i vibràfon
S. Reich: Music for pieces of wood
R. García-Tomás: Pictures of the floating world (duo de percussió, saxòfon, electrònica i vídeo)
S. Reich: Nagoya marimba
R. García-Tomás: Tangible, per a piano, electrònica i vídeo
S. Reich: Proverb, per a tres sopranos, dos tenors, dos vibràfons i dos orgues electrònicsPreu: 15 €
Col·laboradors
Armand Basi – Ascensors Jordà – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Caixa Enginyers – Calaf Grup – CECOT – Colonial – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Mariona Carulla Font – M. Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló – Manel Vallet Garriga –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Professor Rafael I. Barraquer Compte – Núria Basi Moré – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Joaquim Coello Brufau – Josep Colomer Viure – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Casimiro Gracia Abian – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Eusebio Pujol Chimeno – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Jordi Capdevila i Pons – David Carrasco Chiva – Oriol Coll – Rolando Correa – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Irene Hidalgo de Vizcarrondo – Pepita Izquierdo Giralt – Immaculada Juncosa – Joan Oller i Cuartero – Rafael Pous Andrés – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Carla Sanfeliu – Josep Ll. Sanfeliu – Marc Sanfeliu – Elina Selin – Jordi Simó Sanahuja – M. Dolors Sobrequés i Callicó – Salvador Viñas Amat –