Programa de mà
Blade Runner LIVE
—The Avex EnsemblePalau Fronteres
Dijous, 2 d'octubre de 2025 - 21 h
Divendres, 3 d'octubre de 2025 - 20 hSala de Concerts
En co-producció amb:
Amb la col·laboració de:
Compromís amb el medi ambient:
Membre de:
Programa
The Avex Ensemble
Peter Billington, directorRidley Scott (1937) / Vangelis (1943-2022)
Blade Runner
Blade Runner LIVE és una producció d’Avex Classics International en col·laboració amb Warner Bros.Espectacle recomanat a partir de 13 anys.Projecció de la pel·lícula Blade Runner en la seva versió "Final Cut" (2007) en gran pantalla HD (VOSC) amb la banda sonora de Vangelis interpretada en directe per The Avex Ensemble.Aquest concert té una durada de 120 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#cinema #nousformats
Poema
Simulacre
Tu, que pots recórrer
el món dins la pantalla,
dir amb exactitud
quin és el to del blau
de la Praia do Sono, a Paraty,
si ja ha arribat l’estiu a la Camarga,
com mou lleugerament les oliveres
el vent a Astypalea,
penses sovint en l’àvia,
que tot i néixer a una illa
mai no es va banyar al mar.Mira, voldries dir-li ara,
hem escurçat distàncies
però seguim igual:
tenim a tocar l’aigua
i no ens sabem mullar.Nosaltres, qui (LaBreu, 2020)
Mireia CalafellEt cal saber...
Qui en són els protagonistes?
Vangelis (Agria, Grècia, 1943-París, 2022)
Compositor pioner en la música electrònica. El seu estil va fusionar elements simfònics amb sintetitzadors. És emotiu, atmosfèric i sovint associat al que és èpic i espacial. ¿Recordes la música de la pel·lícula Carros de foc? Doncs és seva!The Avex Ensemble és un grup de músics amb base al Regne Unit, especialitzat en concerts de bandes sonores electròniques de cinema. Han actuat en produccions com Blade Runner Live i The Terminator Live a sales emblemàtiques com el Royal Albert Hall i el Hammersmith Apollo de Londres, l’Orchard Hall de Tòquio.
Quines són les claus del concert?
Imagina’t una pel·lícula sense música... Quin avorriment, oi? Ara imagina-te-la amb música i a més en directe. ¿Una passada, no trobes? Avui tens l’oportunitat d’experimentar-ho amb la projecció de Blade Runner de Ridley Scott, i la BSO de Vangelis, que serà interpretada per The Avex Ensemble.
Amb aquest concert encetem el cicle Palau Fronteres, que trenca els esquemes de la clàssica i la connecta amb altres arts amb nous formats.
A què he de parar atenció?
Notaràs que hi ha moments de silenci o de sons molt suaus que creen la sensació de llunyania o immensitat urbana. També hi ha sons ambientals, com la pluja, anuncis de veu... integrats a la música. Al final, ¿on acaba la música i comença la pel·lícula? Com seria Blade Runner sense la música de Vangelis?!
Sabies que...
La música electrònica neix de la voluntat d’experimentar amb la tecnologia per ampliar el llenguatge musical. Té arrels tant en la investigació científica i l’avantguarda clàssica com en la cultura popular i el ball.
Comentari
La música de Blade Runner: fraternitat a pesar de tot
La banda sonora de Vangelis per a Blade Runner és una de les més influents i emblemàtiques de la història del cinema. No només acompanya les imatges, sinó que s’erigeix en l’expressió sonora del futur distòpic que mostra la pel·lícula, marcat per l’omnipresència de la tecnologia, la decadència urbana i la fragilitat de la condició humana. I ho aconsegueix fusionant música electrònica i elements orquestrals, tot convertint el visionat del film en una experiència sonora carregada d’emoció i introspecció.
Quan Vangelis va compondre Blade Runner, els sintetitzadors cada cop tenien més protagonisme en la música popular, però l’ús al cinema es relegava a films sobre alienígenes, trastorns mentals o psicopaties assassines. Va ser per la música de Vangelis, amb Carros de foc (1981) i amb Blade Runner (1982), que la música electrònica va ser admesa sense reserves com a apta per a tot tipus de pel·lícules.
La música de Blade Runner oscil·la entre la fredor mecànica i la calidesa humana. El resultat és un paisatge sonor que sentim alhora íntim i còsmic, que evoca tant l’angoixa existencial dels replicants com la immensitat fosca de la ciutat plujosa i opressiva.
Un dels elements més recognoscibles és l’ús del jazz i del blues filtrats a través d’una estètica futurista. Això es percep sobretot en les escenes amb la Rachael, on els acords harmoniosos i melòdics contrasten amb la duresa del món exterior. Alhora, la dimensió sonora reforça l’esperit de film noir de la pel·lícula: un univers de detectius, misteri i ambigüitat moral, transportat a un futur hipertecnològic. Un univers sonor que fusiona l’avantguarda amb l’emotivitat, que reflecteix a la perfecció l’atmosfera fosca, distòpica i alhora poètica de la pel·lícula.
Els sons electrònics reflecteixen la presència omnipresent de les màquines i la deshumanització del món futurista imaginat per Ridley Scott. Les melodies melancòliques i sensuals introdueixen una dimensió emocional inesperada, que recorda constantment a l’espectador que, enmig d’aquest univers artificial, hi ha éssers que pateixen, estimen i lluiten per sobreviure. Aquesta dualitat és essencial per comprendre la tensió dramàtica de la història. Una dualitat que es fusiona –unió dels contraris– en la seqüència final amb Deckard i Roy al terrat, sota la pluja, i que aconsegueix una de les més belles expressions artístiques (emocional, catàrtica), que ens fa sentir i entendre el que significa de debò el lligam de la fraternitat.
Una banda sonora que acaba traduint en música les nostres preguntes essencials: sobre la identitat, la memòria i la humanitat. Un referent estètic i emocional indiscutible dins la història del cinema.
Xavier Cazeneuve, periodista especialista en cinema
Biografies
Biografies
© PaulSanders
© PaulSanders
The Avex Ensemble
Format l’any 2019, és un grup de músics establerts al Regne Unit especialitzat en interpretacions en directe de bandes sonores electròniques de cinema. Ha participat en produccions com ara Blade Runner LIVE i The Terminator LIVE, amb actuacions al Royal Albert Hall i Hammersmith Apollo de Londres, Orchard Hall de Tòquio, Festival Hall d’Osaka, així com en gires a Dublín, Lucerna i diverses sales de concerts del Regne Unit.
Els músics de l’Avex Ensemble tenen formació clàssica, però desenvolupen la seva activitat en una àmplia varietat de gèneres musicals. Col·lectivament han treballat amb orquestres de primer nivell, com l’Orquestra del Concertgebouw d’Amsterdam, London Symphony Orchestra, Royal Philharmonic Concert Orchestra i John Wilson Orchestra. La seva feina també abasta produccions del West End (Wicked, Six the musical, Les misérables), Globe Theatre de Shakespeare, així com gravació de bandes sonores per a cinema i televisió, London Fashion Week i col·laboracions amb artistes com ara Shakira, Coldplay i Liam Gallagher. A més, diversos membres de l’ensemble també treballen com a compositors, directors, productors i artistes d’enregistrament.
Entre els compromisos futurs destaquen aquesta estrena catalana i la francesa de Blade Runner LIVE, al Palau de la Música Catalana i a la Philharmonie de París, respectivament, seguides d’una gira pel Regne Unit amb The Terminator LIVE aquesta tardor del 2025.
Biografies
Peter Billington, director
Va començar la seva formació musical estudiant piano i viola, i més endavant va aprendre de manera autodidàctica a tocar la guitarra i el contrabaix. Va estudiar piano a la City University, on va interpretar l'estrena britànica del Concert per a piano de Maurice Ohana, abans de continuar amb un postgrau en jazz a la Royal Academy of Music.
Durant la seva etapa universitària va començar a tocar amb el nou quintet del bateria de jazz Clark Tracey, al costat de Simon Allen, Zoe Rahman i Mark Armstrong, amb qui va gravar dos àlbums i va actuar durant molts anys.
Des de llavors ha tingut el privilegi d’actuar amb molts dels artistes més destacats del Regne Unit, entre els quals Sophie Alloway, Alan Barnes, Mike Bradley, Sam Burgess, Pete Cater, Andy Cleyndert, Sebastian De Krom, Ray Gelato, Kai Hoffman, Salena Jones, Tina May, Jim Mullen, Nigel Price, Martin Shaw, Simon Spillett, Art Themen, Steve Waterman, Don Weller, Bobby Wellins o Vasilis Xenopoulos. És un habitual dels escenaris jazzístics londinencs, amb actuacions a Ronnie Scott’s, 606 Club i Pizza Express Live.
Billington ha treballat en diverses produccions del West End i gires teatrals, incloent-hi Thriller Live, The bodyguard, Bat out of hell i el musical de Take That The band. També ha fet gira amb diversos professionals del programa Strictly Come Dancing, com ara: Brendan Cole, Vincent Simeone i Flavia Cacace, Aljaz Skorjanec i Jeanette Manrara.
A més, gaudeix d’una carrera variada, tant en enregistraments com en actuacions i col·laborant amb una gran diversitat d’artistes. Els últims anys ha fet gira pels Estats Units, l’Àsia i Europa amb el veterà vocalista de rock Colin Blunstone, ha produït un àlbum de country per a la cantautora Mim Grey que va assolir els primers llocs de les llistes i ha acompanyat una gran varietat d'artistes: ABC, Peter Andre, Rick Astley, Michael Ball, Boney M, Kid Creole and the Coconuts, Alison Moyet, Rumer, The Real Thing i Paul Young.
A més d’escriure i enregistrar com a artista de jazz, ha col·laborat en molts projectes originals, incloent-hi recentment dos àlbums amb el compositor guardonat Simon Lasky, així com enregistraments amb els seus propis arranjaments per a les cantants Fleur Stevenson i Miranda Wilford. El seu àlbum més recent amb Stevenson, For all we know, va ser destacat com un dels millors àlbums de l’any per «Jazz View» i una de les millors publicacions de jazz del 2022, segons «Jazz Fuel».
També et pot interessar...
Simfònics al Palau
Dissabte, 04.10.25 - 18.30 h
Divendres, 31.10.25 - 20 h
Sala de ConcertsCinema de terror
Salvador Vidal, narrador
Jordi Cos, idea original i guió
Coral Càrmina (Daniel Mestre, director)
Orquestra Simfònica del Vallès
Virginia Martínez, directoraAlien, Frankenstein, El silenci dels anyells, Beetlejuice, Psicosi, Poltergeist i altres bandes sonores de terror
Preus: de 20 a 68 €
Col·laboradors
Armand Basi – Ascensors Jordà – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Caixa Enginyers – Calaf Grup – CECOT – Colonial – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Professor Rafael I. Barraquer Compte – Mariona Carulla Font – M. Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Marta Mora Raurich – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló – Manel Vallet Garriga –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Núria Basi Moré – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Joaquim Coello Brufau – Josep Colomer Viure – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Casimiro Gracia Abian – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Eusebio Pujol Chimeno – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Jordi Capdevila i Pons – David Carrasco Chiva – Oriol Coll – Rolando Correa – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Irene Hidalgo de Vizcarrondo – Pepita Izquierdo Giralt – Immaculada Juncosa – Joan Oller i Cuartero – Rafael Pous Andrés – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Carla Sanfeliu – Josep Ll. Sanfeliu – Marc Sanfeliu – Elina Selin – Jordi Simó Sanahuja – M. Dolors Sobrequés i Callicó – Salvador Viñas Amat –
Programa de mà
Blade Runner LIVE
—The Avex EnsemblePalau Fronteres
Dijous, 2 d'octubre de 2025 - 21 h
Divendres, 3 d'octubre de 2025 - 20 hSala de Concerts
En co-producció amb:
Amb la col·laboració de:
Compromís amb el medi ambient:
Membre de:
Programa
The Avex Ensemble
Peter Billington, directorRidley Scott (1937) / Vangelis (1943-2022)
Blade Runner
Blade Runner LIVE és una producció d’Avex Classics International en col·laboració amb Warner Bros.Espectacle recomanat a partir de 13 anys.Projecció de la pel·lícula Blade Runner en la seva versió "Final Cut" (2007) en gran pantalla HD (VOSC) amb la banda sonora de Vangelis interpretada en directe per The Avex Ensemble.Aquest concert té una durada de 120 minuts, sense pausa.
La durada del concert és aproximada.#cinema #nousformats
Poema
Simulacre
Tu, que pots recórrer
el món dins la pantalla,
dir amb exactitud
quin és el to del blau
de la Praia do Sono, a Paraty,
si ja ha arribat l’estiu a la Camarga,
com mou lleugerament les oliveres
el vent a Astypalea,
penses sovint en l’àvia,
que tot i néixer a una illa
mai no es va banyar al mar.Mira, voldries dir-li ara,
hem escurçat distàncies
però seguim igual:
tenim a tocar l’aigua
i no ens sabem mullar.Nosaltres, qui (LaBreu, 2020)
Mireia CalafellEt cal saber...
Qui en són els protagonistes?
Vangelis (Agria, Grècia, 1943-París, 2022)
Compositor pioner en la música electrònica. El seu estil va fusionar elements simfònics amb sintetitzadors. És emotiu, atmosfèric i sovint associat al que és èpic i espacial. ¿Recordes la música de la pel·lícula Carros de foc? Doncs és seva!The Avex Ensemble és un grup de músics amb base al Regne Unit, especialitzat en concerts de bandes sonores electròniques de cinema. Han actuat en produccions com Blade Runner Live i The Terminator Live a sales emblemàtiques com el Royal Albert Hall i el Hammersmith Apollo de Londres, l’Orchard Hall de Tòquio.
Quines són les claus del concert?
Imagina’t una pel·lícula sense música... Quin avorriment, oi? Ara imagina-te-la amb música i a més en directe. ¿Una passada, no trobes? Avui tens l’oportunitat d’experimentar-ho amb la projecció de Blade Runner de Ridley Scott, i la BSO de Vangelis, que serà interpretada per The Avex Ensemble.
Amb aquest concert encetem el cicle Palau Fronteres, que trenca els esquemes de la clàssica i la connecta amb altres arts amb nous formats.
A què he de parar atenció?
Notaràs que hi ha moments de silenci o de sons molt suaus que creen la sensació de llunyania o immensitat urbana. També hi ha sons ambientals, com la pluja, anuncis de veu... integrats a la música. Al final, ¿on acaba la música i comença la pel·lícula? Com seria Blade Runner sense la música de Vangelis?!
Sabies que...
La música electrònica neix de la voluntat d’experimentar amb la tecnologia per ampliar el llenguatge musical. Té arrels tant en la investigació científica i l’avantguarda clàssica com en la cultura popular i el ball.
Comentari
La música de Blade Runner: fraternitat a pesar de tot
La banda sonora de Vangelis per a Blade Runner és una de les més influents i emblemàtiques de la història del cinema. No només acompanya les imatges, sinó que s’erigeix en l’expressió sonora del futur distòpic que mostra la pel·lícula, marcat per l’omnipresència de la tecnologia, la decadència urbana i la fragilitat de la condició humana. I ho aconsegueix fusionant música electrònica i elements orquestrals, tot convertint el visionat del film en una experiència sonora carregada d’emoció i introspecció.
Quan Vangelis va compondre Blade Runner, els sintetitzadors cada cop tenien més protagonisme en la música popular, però l’ús al cinema es relegava a films sobre alienígenes, trastorns mentals o psicopaties assassines. Va ser per la música de Vangelis, amb Carros de foc (1981) i amb Blade Runner (1982), que la música electrònica va ser admesa sense reserves com a apta per a tot tipus de pel·lícules.
La música de Blade Runner oscil·la entre la fredor mecànica i la calidesa humana. El resultat és un paisatge sonor que sentim alhora íntim i còsmic, que evoca tant l’angoixa existencial dels replicants com la immensitat fosca de la ciutat plujosa i opressiva.
Un dels elements més recognoscibles és l’ús del jazz i del blues filtrats a través d’una estètica futurista. Això es percep sobretot en les escenes amb la Rachael, on els acords harmoniosos i melòdics contrasten amb la duresa del món exterior. Alhora, la dimensió sonora reforça l’esperit de film noir de la pel·lícula: un univers de detectius, misteri i ambigüitat moral, transportat a un futur hipertecnològic. Un univers sonor que fusiona l’avantguarda amb l’emotivitat, que reflecteix a la perfecció l’atmosfera fosca, distòpica i alhora poètica de la pel·lícula.
Els sons electrònics reflecteixen la presència omnipresent de les màquines i la deshumanització del món futurista imaginat per Ridley Scott. Les melodies melancòliques i sensuals introdueixen una dimensió emocional inesperada, que recorda constantment a l’espectador que, enmig d’aquest univers artificial, hi ha éssers que pateixen, estimen i lluiten per sobreviure. Aquesta dualitat és essencial per comprendre la tensió dramàtica de la història. Una dualitat que es fusiona –unió dels contraris– en la seqüència final amb Deckard i Roy al terrat, sota la pluja, i que aconsegueix una de les més belles expressions artístiques (emocional, catàrtica), que ens fa sentir i entendre el que significa de debò el lligam de la fraternitat.
Una banda sonora que acaba traduint en música les nostres preguntes essencials: sobre la identitat, la memòria i la humanitat. Un referent estètic i emocional indiscutible dins la història del cinema.
Xavier Cazeneuve, periodista especialista en cinema
Biografies
The Avex Ensemble
© PaulSanders
Format l’any 2019, és un grup de músics establerts al Regne Unit especialitzat en interpretacions en directe de bandes sonores electròniques de cinema. Ha participat en produccions com ara Blade Runner LIVE i The Terminator LIVE, amb actuacions al Royal Albert Hall i Hammersmith Apollo de Londres, Orchard Hall de Tòquio, Festival Hall d’Osaka, així com en gires a Dublín, Lucerna i diverses sales de concerts del Regne Unit.
Els músics de l’Avex Ensemble tenen formació clàssica, però desenvolupen la seva activitat en una àmplia varietat de gèneres musicals. Col·lectivament han treballat amb orquestres de primer nivell, com l’Orquestra del Concertgebouw d’Amsterdam, London Symphony Orchestra, Royal Philharmonic Concert Orchestra i John Wilson Orchestra. La seva feina també abasta produccions del West End (Wicked, Six the musical, Les misérables), Globe Theatre de Shakespeare, així com gravació de bandes sonores per a cinema i televisió, London Fashion Week i col·laboracions amb artistes com ara Shakira, Coldplay i Liam Gallagher. A més, diversos membres de l’ensemble també treballen com a compositors, directors, productors i artistes d’enregistrament.
Entre els compromisos futurs destaquen aquesta estrena catalana i la francesa de Blade Runner LIVE, al Palau de la Música Catalana i a la Philharmonie de París, respectivament, seguides d’una gira pel Regne Unit amb The Terminator LIVE aquesta tardor del 2025.
Peter Billington, director
Va començar la seva formació musical estudiant piano i viola, i més endavant va aprendre de manera autodidàctica a tocar la guitarra i el contrabaix. Va estudiar piano a la City University, on va interpretar l'estrena britànica del Concert per a piano de Maurice Ohana, abans de continuar amb un postgrau en jazz a la Royal Academy of Music.
Durant la seva etapa universitària va començar a tocar amb el nou quintet del bateria de jazz Clark Tracey, al costat de Simon Allen, Zoe Rahman i Mark Armstrong, amb qui va gravar dos àlbums i va actuar durant molts anys.
Des de llavors ha tingut el privilegi d’actuar amb molts dels artistes més destacats del Regne Unit, entre els quals Sophie Alloway, Alan Barnes, Mike Bradley, Sam Burgess, Pete Cater, Andy Cleyndert, Sebastian De Krom, Ray Gelato, Kai Hoffman, Salena Jones, Tina May, Jim Mullen, Nigel Price, Martin Shaw, Simon Spillett, Art Themen, Steve Waterman, Don Weller, Bobby Wellins o Vasilis Xenopoulos. És un habitual dels escenaris jazzístics londinencs, amb actuacions a Ronnie Scott’s, 606 Club i Pizza Express Live.
Billington ha treballat en diverses produccions del West End i gires teatrals, incloent-hi Thriller Live, The bodyguard, Bat out of hell i el musical de Take That The band. També ha fet gira amb diversos professionals del programa Strictly Come Dancing, com ara: Brendan Cole, Vincent Simeone i Flavia Cacace, Aljaz Skorjanec i Jeanette Manrara.
A més, gaudeix d’una carrera variada, tant en enregistraments com en actuacions i col·laborant amb una gran diversitat d’artistes. Els últims anys ha fet gira pels Estats Units, l’Àsia i Europa amb el veterà vocalista de rock Colin Blunstone, ha produït un àlbum de country per a la cantautora Mim Grey que va assolir els primers llocs de les llistes i ha acompanyat una gran varietat d'artistes: ABC, Peter Andre, Rick Astley, Michael Ball, Boney M, Kid Creole and the Coconuts, Alison Moyet, Rumer, The Real Thing i Paul Young.
A més d’escriure i enregistrar com a artista de jazz, ha col·laborat en molts projectes originals, incloent-hi recentment dos àlbums amb el compositor guardonat Simon Lasky, així com enregistraments amb els seus propis arranjaments per a les cantants Fleur Stevenson i Miranda Wilford. El seu àlbum més recent amb Stevenson, For all we know, va ser destacat com un dels millors àlbums de l’any per «Jazz View» i una de les millors publicacions de jazz del 2022, segons «Jazz Fuel».
També et pot interessar...
Simfònics al Palau
Dissabte, 04.10.25 - 18.30 h
Divendres, 31.10.25 - 20 h
Sala de ConcertsCinema de terror
Salvador Vidal, narrador
Jordi Cos, idea original i guió
Coral Càrmina (Daniel Mestre, director)
Orquestra Simfònica del Vallès
Virginia Martínez, directoraAlien, Frankenstein, El silenci dels anyells, Beetlejuice, Psicosi, Poltergeist i altres bandes sonores de terror
Preus: de 20 a 68 €
Col·laboradors
Armand Basi – Ascensors Jordà – Bagués-Marsiera Joiers – Balot Restauració – Caixa Enginyers – Calaf Grup – CECOT – Colonial – Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA – Fundació Castell de Peralada – Fundació Metalquimia – Gómez-Acebo & Pombo – Helvetia Compañía Suiza S.A. de Seguros y Reaseguros – Illy – Quadis – Saba Infraestructures, S.A. – Saret de Vuyst Travel – Scasi Soluciones de Impresión S.L. – Soler Cabot – Veolia Serveis Catalunya –Benefactors d'Honor
Professor Rafael I. Barraquer Compte – Mariona Carulla Font – M. Dolors i Francesc – Pere Grau Vacarisas – María José Lavin Guitart – Marta Mora Raurich – Mª. del Carmen Pous Guardia – Daniela Turco – Joaquim Uriach i Torelló – Manel Vallet Garriga –Benefactors Principals
Elvira Abril – Eulàlia Alari Ballart – Pere Armadàs Bosch – Rosamaria Artigas i Costajussà – Núria Basi Moré – Francesc Xavier Carbonell Castellón – Lluís Carulla Font – Joaquim Coello Brufau – Josep Colomer Viure – Josep Daniel i Lluïsa Fornos – Isabel Esteve Cruella – Casimiro Gracia Abian – Jordi Gual i Solé – Ramón Poch Segura – Juan Eusebio Pujol Chimeno – Juan Manuel Soler Pujol – Joan Uriach Marsal –Benefactors
Maria Victoria de Alós Martín – Mahala Alzamora Figueras-Dotti – Zacaries Benamiar – Gemma Borràs i Llorens – Jordi Capdevila i Pons – David Carrasco Chiva – Oriol Coll – Rolando Correa – Elvira Gaspar Farreras – Pablo Giménez-Salinas Framis – Maite González Rodríguez – Irene Hidalgo de Vizcarrondo – Pepita Izquierdo Giralt – Immaculada Juncosa – Joan Oller i Cuartero – Rafael Pous Andrés – Inés Pujol Agenjo – Pepe Pujol Agenjo – Toni Pujol Agenjo – Carla Sanfeliu – Josep Ll. Sanfeliu – Marc Sanfeliu – Elina Selin – Jordi Simó Sanahuja – M. Dolors Sobrequés i Callicó – Salvador Viñas Amat –