Julia Lezhneva
—Händel, Vivaldi, Couperin, Schumann i Rossini

Descripció

LEZHNEVA, Julia

Fitxa artística

Julia Lezhneva, soprano 
Pavel Nersessian, piano

Programa

G. F. Händel: “Rejoice greatly, o daughter of Zion”, de El MessiesG. F. Händel: “Carmelitarum ut confirmet ordinem" del motet Saeviat tellus inter rigires, HWV 240
G. F. Händel:
“O nox dulcis, quies serena” ària del Motet “Saeviat tellus inter rigires”, HWV 240
A. Vivaldi: “Sposa son disprezzata”, de l’òpera Bajazet, RV 703
F. Couperin: “Les petits moulins à vent” de Pièces de clavecin III/XVII-269
G. F. Händel:
 
“Un pensiero nemico di pace" de Il Trionfo el Tempo e del disiganno, HWV 46a 
G. F. Händel: “Credete al mio dolore" d’Alcina
A. Vivaldi: “Agitata da due venti”, de La Griselda, RV 718
R. Schumann: Liederkreis Op. 39
R. Schumann: “Einfach”, romança núm. 2 en Fa# major, de Drei Romanzen, op. 28
G. Rossini: La regata veneziana

Detalls

Des de fa temps, les actuacions de la soprano russa Julia Lezhneva han esdevingut cites que no es poden deixar passar al calendari dels melòmans d’arreu del món, atrets per la puresa d’una veu angelical que, acompanyada d’una tècnica refinada, permet a la cantant afrontar amb garanties un repertori divers, sobretot de la música antiga i barroca. Ha cantat a les principals sales, acompanyada de les orquestres i els directors més prestigiosos. Al Palau de la Música Catalana, hi arriba al costat del pianista Pavel Nersessian.

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 7 Febrer 2022
    Dl
    20:00 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Preus:de 20 a 45 €
Durada:100 minuts (aprox) - Amb una pausa de 20 minuts
Organitza:Fund.Orfeó Català-Palau de la Música

Programa

També pots comprar per:

Telèfon

T. 932 957 207 

Taquilles

[email protected]
c/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona

  • Dilluns a divendres: de 9 a 21 h.
  • Dissabtes: de 9.30 a 21 h.
  • Diumenges i festius: de 9.30 a 14 h i 2 hores abans dels concerts (per la venda del dia).

Compartir

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017