Utilitzem cookies per poder estudiar i millorar l'experiència d'usuari dels visitants de la web. Si continues navegant pel web entendrem que acceptes la nostra política de cookies.

Gran Gala de Cap d'Any

Descripció

Gran Gala de Cap d'Any

Fitxa artística

Natasha Tupin,  soprano
Jove Filharm
ònica Catalana 
Michael Repper
, director

Programa

L. Anderson: Sleigh Ride | The Typewriter
J. Brahms: Vals en La Major
G. Sviridov: Vals del ballet "Tempesta de neu"
B. Colais: Suite de "Les Choristes"
H. Zimmer: Chevaliers de Sangreal, de la pel·cula "El Codi Da Vinci"
J. Morris: 
Romança, de la pel·cula "El petit Frankenstein"
J. Williams: 
Suite, de la pel·cula "Home Alone” | "Harry Potter” | "Harry's Wondrous World” | "Fawkes the Phoenix"

J. Fucik: Marxa florentina
J. Strauss Jr.: Dansa Hongaresa
P. I. Txaikovsky: Marxa, "Dance of the Sugar Plum Fairy" | "Trepak" del Trencanous
K. Weill: “Tango Ballada" | "Mack the knife" de l'"Òpera dels tres penics"
J. Strauss Jr.: Vals "Veus de Primavera"
D. Shostakovich: Marxa,  i "Vals Líric" de la "Jazz Suite n.2"

Detalls

Orquestra JOFICAT
La JOFICAT - Jove Filharmònica Catalana - és un projecte formatiu pioner i únic a Catalunya, on joves talents de la música entre 16 i 24 anys es professionalitzen en la pràctica orquestral com a part de la seva formació.
Després de tres anys de formació dels alumnes aconsegueixen una qualitat de nivell internacional.
La Jove Filharmònica Catalana està dirigida per Melani Mestre que ha estat reconegut com "un dels músics virtuosos de l'elit mundial" per la crítica internacional ("The Daily Telegraph" - 1997, London). Va cursar els seus estudis musicals al Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona, prosseguint a Londres amb la pedagoga russa S. Aronovsky (piano) i Sir C. Davis (direcció d'orquestra).
Des del seu debut amb la Dortmund Festival Orchestra el 1998, ha col.laborat amb algunes de les millors orquestres del món, tant en la seva faceta de pianista solista com en la de director d'orquestra. És membre de la Societat Espanyola de Musicologia i Artista Steinway.

Michael Repper, director
Director de música clàssica, jazz, pops i teatre musical als Estats Units i a l'estranger. Va fer el seu debut en el Carnegie Hall com a Director de Música de la Simfonia Juvenil de Nova York al novembre de 2017, i juntament amb NYYS, almenys tres actuacions al Carnegie Hall cada temporada. Va completar el seu doctorat al Conservatori de Música Peabody de Baltimore, Maryland, un estudiant de G. Meier i el seu veterà mentor M. Alsop. Va ser al Peabody Institute-Baltimore Symphony Orchestra Conducting Fellow durant dues temporades, i continua treballant amb l'Orquestra Simfònica de Baltimore i Peabody Institute Ensembles. 
Dirigeix ​​l'Orquestra del Ballet de Moscou en produccions del Trencanous cada temporada a Baltimore. Juntament amb els compromisos habituals a la meitat de l'Atlàntic, els seus crèdits internacionals inclouen un debut recent amb l'Orquestra Simfònica de São Paulo a Brasil, l'Orquestra d'Arts Nazionale a Florència, Itàlia i performances tan llunyanes com Wollongong, Austràlia. Regularment dirigeix ​​l'Orquestra Simfònica de Baltimore en concerts educatius i ha estat convidat diverses vegades com a director de capçalera amb la Simfonia de Sant Lluís i altres grans orquestres professionals. És un àvid pianista, que ha actuat diverses vegades al costat de les seves pròpies orquestres mentre es dirigeix ​​des del piano i serveix periòdicament a importants organitzacions com a pianista d'assaig, incloent treballs amb l'Orquestra Simfònica de Chicago i el Carnegie Hall.
És el director artístic de la Societat de Música de Cambra de Maryland, una sèrie de música de cambra basada en Baltimore en la seva 44 ª temporada. Allà funda la Reinecke Youth Fellowship in Chamber Music, una oportunitat anual de beques de $ 1000 per a tres músics pre-universitaris interessats en la música de cambra a nivell professional. Apassionat de donar suport a la joventut en la música, Mike ha viatjat a Veneçuela per realitzar el Seminari Internacional d'Orquestra Internacional a Acarigua, una orquestra basada en El Sistema i, a casa seva, es consagra a un estudi privat d'aspirants a músics. També dedica el seu temps com a membre del personal a la New School of Music, ajudant a desenvolupar programes en el Teatre Musical.
Fou director de música de la Basílica de Baltimore, la primera catedral catòlica dels Estats Units, i és el nou consultor musical de l'Orquestra Simfònica de Baltimore. A la Universitat de Stanford, va ensenyar Teoria de la Música a estudiants de postgrau. És un graduat orgullós de l'Escola de les Arts de l'Orange County de Santa Ana, CA.

Natasha Tupin, soprano
Va néixer a Buenos Airesrealitzant estudis musicals i de piano al Conservatori Williams, de dansa amb el mestre W. Tupin i de cant al Conservatori Nacional ia l'Institut Superior d'Art del Teatre Colón, a l'extranger amb M. Liebermann ia Buenos Aires amb J. Crea i M. Rosa Farré.
Radicada a Alemanya des de 1992, realitzà el seu debut europeu al Stadttheater Würzburg com Blonde en "El rapte al Serrallo" de Mozart.
Entre 1993 i 1995 va cantar al mateix teatre: Gretelnsel i Gretel, Norina Don Pasquale, Diana La fedeltà Premiata, Olimpia els contes d'Hoffmann,  El país dels somriures, etc.
El 1995 va ser seleccionada per formar part del Internationales Opernstudio Zürich, participant en l'òpera d'aquesta ciutat en les produccions de L'Ormindo de F. Cavalli, Der Rosenkavalier, Suor Angelica, Lohengrin, Der Schauspieldirektor,Don Giovanni de G.Gazzaniga i Carmen. Al juliol de 1997 va cantar la Adina en la producció de L'Elisir d'amore del primer festival d'estiu de Zürich.
Des de novembre de 1996 és convidada regularment a cantar La reina de la nit en diversos teatres alemanys Mainz, Detmold, Hof, Würzburg, Düsseldorf / Detmold, Staatstheater am Gärtnerplatz a Munic.
El 1998 fa el seu debut al Teatre Colón de Buenos Aires com Olga a Fedora de O. Giordano, al costat de Mirella Freni, Plácido Domingo i Sherrill Milnes i és contractada en el mateix teatre com cover per als rols de Konstanze el rapte al Serrallo i Sophie a Der Rosenkavalier. En la temporada 1999/2000 canta el rol protagonista de Lucía di Lammermoor al Teatre del Libertador de Córdoba, la Missa de Rèquiem de Mozart al Teatre Municipal de Baia Blanca i una llarga llista de rols en obres emblemàtiques tant al seu pasí com a Europa.
Actualment resideix a Barcelona. Els seus últims contractes inclouen Rigoletto al Teatre calderó de Valladolid, al costat d'Alberto Gazale i Giorgio Casciarri, Lucia di Lammermoor a Würzburg, Alemanya, el Rèquiem de Verdi en Liège Bèlgica, i una gala a Còrdova, convidada pel tenor Marcelo Álvarez.

Informació i entrades

Dates i compra d'entrades

  • 7 Gener 2019
    Dl
    21:00 h
    Sala de Concerts

Informació de l'obra

Preus:de 18 a 58 €
Organitza:Carme Picañol

També pots comprar per:

Telèfon

93 295 72 07

Taquilles

taquilles@palaumusica.cat
c/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona

Horari: de dilluns a dissabte, de 9.30 a 21 h. Diumenges i festius, de 10 a 15 h i dues hores abans del concert (en cas que n'hi hagi).

Compartir