Utilitzem cookies per poder estudiar i millorar l'experiència d'usuari dels visitants de la web. Si continues navegant pel web entendrem que acceptes la nostra política de cookies.

Èxit de la Jornada de Portes Obertes del Palau de la Música Catalana amb més de 5.500 visitants

21 de juny de 2014

Els cors de l’Orfeó Català han participat en aquesta jornada patrocinada per Gas Natural Fenosa

La Jornada de Portes Obertes que s’ha celebrat avui al Palau de la Música Catalana, coincidint amb el Dia Internacional de la Música, ha estat un èxit. Més de 5.500 persones, una xifra superior a la de l’any passat, que va aplegar 4.000 persones, han pogut visitar les diferents sales de l’edifici modernista des de les 10 del matí fins a les 15 hores i han assistit a les actuacions que cada mitja hora han ofert cantaires de les diverses formacions de la casa a la Sala de Concerts. A més, s’han repartit més de 1.000 globus com a record de la jornada entre els assistents.

Els visitants han pogut accedir a la platea i segon pis de la Sala de Concerts; a la Sala Lluís Millet; al Petit Palau, on s’ha projectat el vídeo que habitualment s’ofereix en les visites guiades i que explica la singularitat de l’espai i la història del Palau, seu de l’Orfeó Català, i finalment han gaudit de la Sala d’Assaig de l’Orfeó Català, un espai íntim i acollidor on hi ha situada la primera pedra del Palau.

Aquest any el Centre de Documentació de l’Orfeó Català s’ha tornat a sumar a la iniciativa oferint visites guiades a les seves instal·lacions, situades a la  5a planta del Palau i que custodien fons documentals que es remunten al segle XII.

 

Èxit de la jornada a les xarxes socials

Les Portes Obertes han tingut també un gran protagonisme a les xarxes socials, on el Palau de la Música Catalana aplega una comunitat de més de 16.000 seguidors. La setmana prèvia a la jornada es va sortejar, entre els seguidors de Facebook que van compartir la imatge de les Portes Obertes, un menú degustació per a dues persones al restaurant Mirador del Palau, per gentilesa de Singularis. A més, avui els assistents que hagin publicat un selfie a Twitter amb l’etiqueta #PortesObertesPalau entren en el sorteig d’un abonament doble del cicle Palau 100 Cambra de la temporada 2014-15. El Palau difondrà les millors imatges a través de les xarxes socials. La jornada ha comptat amb el patrocini de: Gas Natural Fenosa, fruit del seu compromís de col·laboració amb la societat que va més enllà de la seva activitat empresarial i que es concreta en una àmplia labor de patrocini d’iniciatives a les zones on és present. En el cas de la Jornada de Portes Obertes del Palau de la Música Catalana, la companyia energètica dóna suport al desenvolupament de la cultura a través de la música i demostra, una vegada més, el seu fort compromís amb la ciutat de Barcelona.